فاز 2 شهرک شهید باقری

این شهرک که بعنوان فاز دوم شهرک شهید باقری نیز شناخته می شود، توسط تعاونی های مختلف سپاه در سال 1394 به بهره برداری رسیده است لذا می توان شهرک آسمان سپاه را یکی از شهرک های نوساز منطقه 22 دانست.

شهرک آسمان سپاه متشکل از 22 بلوک  21 تا 25 طبقه می باشد. برای تمامی این برج ها 3 طبقه منفی، یک طبقه لابی و طبقات فوقانی با کاربری مسکونی تعریف شده است.

برای برج های آسمان واحدهایی با متراژهای  98، 100، 104، 108، 114 و 116 مترمربع و بصورت دو خوابه در نظر گرفته شده است.

در برج های آسمان طبقات 5 تا 16، 5 واحدی بوده و سایر طبقات 6 واحدی است، 2 طبقه ی بالایی هر یک از برج ها نیز  تنها به 3 واحد اختصاص یافته است.

شهرک آسمان سپاه از شمال به بزرگراه همت، رشته کوه‌های البرز و آزادراه تهران-شمال، از جنوب به میدان دریاچه و از غرب به بزرگراه آزادگان و میدان دهکده المپیک منتهی می گردد.

همجواری با رشته کوه البرز، پارک آبشار تهران و پارک جنگلی لتمال کن و نیز نزدیکی به دریاچه چیتگر آب و هوایی بسیار دلپذیر و منظره ای ابدی را برای ساکنین این شهرک به ارمغان آورده است.

از جمله امکانات متعدد در نظر گرفته شده برای برج های آسمان سپاه می توان به؛ لابی مجلل ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزش، مهد کودک و محوطه بازی کودکان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی (چیلر)، اختصاص 3 لاین آسانسور (2 لاین نفربر و یک لاین باربر) برای هریک از برج ها، آنتن مرکزی، دوربین های مداربسته، آیفون تصویری، شوتینگ زباله، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هریک از واحدها، سرویس ایرانی و فرنگی و هلی پد اشاره کرد. همچنین برج آسمان 12 دارای سونا و جکوزی می باشد.

از دیگر نقاط مثبت این شهرک دسترسی مطلوبی است که به بزرگراه های همت، حکیم غرب (رسالت) و آزادگان دارد.

تعاونی های سازنده برج های آسمان بشرح ذیل می باشند؛

آسمان 1 تا 4 – مسکن سپاه
آسمان 5 تا 9 – هوافضا
آسمان 10 و 11 – حفاظت اطلاعات
آسمان 12 – مخابرات
آسمان 13 و 14 – بهداری
آسمان 15 و 16 – لشکر 27 محمد رسول الله
آسمان 17 و 18 – قرارگاه خاتم
آسمان 19 و 20 – بقیه الله
آسمان 21 و 22 – آماد و پشتیبانی