تعاونی مسکن آگاهی نیروی انتظامی

شهرک اسکان سبز که متعلق به تعاونی مسکن آگاهی نیروی انتظامی می باشد در شمال بزرگراه همت و در مجاورت شهرک شهید باقری در منطقه 22 قرار گرفته است.

این شهرک متشکل از 14 بلوک با مجموع 300 واحد مسکونی می باشد. برای هریک از این بلوک ها که دارای سقف شیروانی بوده و از معماری زیبایی برخوردارند، واحدهایی با متراژ 110، 120، 135 و 145 مترمربع در نظر گرفته شده است. تمامی این واحدها مجهز به بالکن می باشند.

بلوک های این شهرک اسکلتی فلزی و نمایی از سنگ داشته و کفپوش تمامی واحدها از سرامیک می باشد.

در محوطه شهرک مسکونی اسکان سبز، علاوه بر فضای سبز زیبا و تدابیر روشنایی، خیابان کشی نیز انجام شده است که این محوطه با توجه به امن بودن شهرک، می تواند به عنوان پارکینگ مهمان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

موقعیت مکانی مطلوب این شهرک موجب شده است تا شهرک اسکان سبز علاوه بر دارا بودن آب و هوایی مطلوب از ویوی زیبایی از دریاچه چیتگر نیز برخوردار گردد، که این مهم یکی از دلایل پرطرفدار بودن واحدهای این شهرک می باشد.

همچنین مجاورت این شهرک با شهرک شهید باقری بعنوان یکی از پرامکانات ترین محله های منطقه 22، تا حدود زیادی توانسته است نیازهای ساکنین به واحد های تجاری را مرتفع نماید.

از جمله امکانات تعریف شده برای این شهرک می توان؛ اختصاص سرایداری 24 ساعته و 2 لاین آسانسور (نفربر و باربر) برای تمامی بلوک ها و سیستم اعلام و اطفاء حریق را نام برد.

شهرک اسکان سبز دسترسی مطلوبی به بزرگراه های همت، حکیم و آزاد راه تهران – کرج دارد.

شایان ذکر است که نقل و انتقال واحد های این شهرک مسکونی، در دفتر تعاونی سازنده انجام پذیر است.