شهرک نگین غرب در منطقه 22، وردآورد شمالی، شرق بلوار اردستانی و جنوب بزرگراه حکیم واقع شده است. این شهرک نوساز از شمال با شهرک دانشگاه صنعتی شریف و از غرب با شهرک آتی شهر همجوار می باشد.

ساختمان های این شهرک 8 و 10 طبقه بوده و برای هریک از این ساختمان ها واحدهایی با متراژ ۷۸ مترمربع و بیشتر، بصورت دو خواب در نظر گرفته شده است.

بلوار اردستانی که بلوار اصلی این شهرک می باشد، به جهت دارا بودن آب و هوایی مطلوب و بدور از آلودگی و ترافیک به یکی از محلات محبوب پایتخت بدل گشته است.

از نقاط قوت شهرک نگین غرب تراکم مناسب مدارس در سطح این شهرک می باشد، همچنین علاوه بر وجود فروشگاه ها و مراکز تجاری در سطح شهرک نگین غرب، اهالی این شهرک دسترسی مطلوبی نیز به مراکز خرید واقع شده در وردآورد و پروژه هایی نظیر ایران مال، رزمال، آرتمیس، مالمون و تهران مال دارند.

شهرک نگین غرب دسترسی سریعی به بزرگراه های همت، حکیم، لشگری، فتح و آزادراه تهران – کرج و همچنین ایستگاه مترو وردآورد دارد.

با توجه به نوساز بودن شهرک نگین غرب و همچنین تداوم امر ساخت و ساز در این شهرک و محله های همجوار آن، می توان گفت که واحدهای مسکونی واقع شده در این بخش گزینه ی مناسبی جهت خرید و یا سرمایه گذاری به شمار می روند.