پیش دبستان و دبستان

مجتمع دخترانه ایران فردا از جمله مراکز آموزشی غیردولتی آموزش و پرورش منطقه 5 می باشد که در سال ۱۳۹۷ در محدوده منطقه 22 شهرداری تهران احداث گردیده است .

این مجتمع در مقاطع پیش دبستان و ابتدایی (دوره اول و دوم) در فضایی متفاوت و با رویکرد آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مشغول به فعالیت می باشد.

مجتمع ایران فردا علاوه بر آموزش، به بهداشت روانی دانش آموزان نیز توجه ویژه ای داشته است. آموزش ها و فعالیت ها در این مجتمع بر اساس سن دانش آموزان و بگونه ای طراحی شده است که برای هر یک از مقاطع، آموزش های فوق برنامه ای متفاوت در نظر گرفته شده است. مضاف بر اینکه فضاهای آموزشی نیز متناسب با سن دانش آموزان بوده و محیط های درنظر گرفته شده برای دوره های پیش دبستان و دوره اول و دوره دوم دبستان مجزا بوده و حتی نوع دکوراسیون، تزیینات و رنگ بندی ها نیز متنوع می باشد .

در مجتمع آموزشی ایران فردا ساختمان و موقعیت دبستان متمایز از سایر مراکز آموزشی منطقه 22 می باشد و در این دبستان علاوه بر آموزش علوم پایه، کلاسهای فوق برنامه متناسب با نیاز روز دنیا و با هدف شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان و در فضایی شاد برگزار می گردد.

در این مجموعه تلاش شده است تا با بهره گیری از امکانات و روش های نوین آموزشی و برنامه های خاص و کادری مجرب و متعهد، امکان آموزش موثر در محیطی شاد و پویا و در راستای رشد و شکوفایی دانش آموزان فراهم آید.

همچنین در این مرکز آموزشی به منظور برقراری ارتباط مستمر کادر مدرسه با اولیا و امکان اطلاع رسانی سریع و بدون محدودیت، سایت و کانال های فعال در نظر گرفته شده است.

نشانی مجتمع آموزشی دخترانه ایران فردا:

منطقه 22، بزرگراه همت (غرب)، شهرک گلستان، میدان اتریش، بنفشه نهم شمالی، پلاک ۱۵

شماره تماس:

021-44727026

وب سایت:

https://iranefardaschool.ir/