شخصی ساز

مجموعه تجاری-تفریحی بام لند در منطقه 22، مجاورت دریاچه چیتگر و در قالب 12 ویلای دو طبقه مستقل تعریف شده است. در این مجموعه که یکی از بهترین مراکز خرید تهران محسوب می گردد مجموعه ای جذاب و معتبر از نام ها و برندهای تجاری مختلف از بهترین نام های پوشاک (68 فروشگاه پوشاک) و لوازم خانگی گرفته تا موتورسیکلت و ماشین در کنار هم قرار داده شده است.

همچنین کافه ها و رستوران های مجموعه بام لند با چشم اندازی فوق العاده به دریاچه چیتگر یکی از مجموعه های محبوب غذاخوری شهر تهران به حساب می آیند. برای این بخش در حدود 20 رستوران و بیش از 20 کافه در نظر گرفته شده است.

از دیگر بخش های این مجموعه می توان به امکانات تفریحی جذابی نظیر آمفی تئاتر روباز، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده روی، باشگاه ماهیگیری، باشگاه ورزشی مکس فیت، مجموعه واقعیت مجازی و قایق سواری اشاره کرد. وجود جنین امکاناتی بام لند را از دیگر مراکز خرید تهران متمایز کرده است.

اجرای برنامه های فرهنگی و جشنواره های مختلف در آمفی تئاتر مجموعه بام لند نیز از جمله نقاط مثبت این مجموعه و دلیلی برای محبوبیت آن بوده است.

مجموعه بام لند در سال 2018 توانسته است برای طراحی خارجی خود، جایزه معماری ویژه در مسابقه بین المللی سالانه پریکس ورسیلز (international Prix Versailles annual awards) در بخش قاره ای آفریقا و غرب آسیا را کسب نماید.

شایان ذکر است که محوطه بام لند برای تردد معلولین مناسب سازی شده است.

نشانی مجموعه تجاری – تفریحی بام لند:

بزرگراه شهید خرازی (غرب)، بعد از خروجی بزرگراه آزادگان، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

وب سایت: