بنیاد تعاون ارتش

تجزیه و تحلیل؛

بنیاد تعاون ارتش برج های پروانه ای شکل پهنه سروستان یا همان پهنه B شهرک چیتگر را به صورتی متفاوت (در قالب سهام های 33 و 63 متری)  از دو پهنه ی دیگر این شهرک به اعضا واگذار نمود. در حال حاضر اعضا سهام خود را تجمیع و به واحد تبدیل نموده اند. مدتیست که تعاونی واگذاری این واحدها را بر اساس اولویت بندی بر مبنای سهام اعضا و به ترتیب نوبت آغاز نموده است و این پروسه همچنان ادامه دارد.

قرار گرفتن این واحدها در پهنه سروستان که پهنه ای نوساز در شهرک چیتگر می باشد ضامن سودآوری و افزایش قیمت آن ها در آینده ای نه چندان دور بوده و بر همین اساس به قطعیت می توان گفت که این واحدها گزینه ای مناسب و منطقی جهت سرمایه گذاری و یا سکونت در منطقه 22 می باشند.

مشخصات عمومی و شناسنامه برج های B و G پهنه سروستان؛

از مجموع برج های پهنه B پنج برج 30 طبقه (G1 ، G2 ، G3 ،G4  و B3) انتخاب واحد نموده اند. از این تعداد برج های G2  و G4 و B3 در زمره برج هایی هستند که بصورت سهم های 33 و 63 متری عرضه شده بودند و اکنون اعضای دارای اولویت بالا، سهام شان را تجمیع کرده و نهایتا انتخاب واحد نموده اند. دو برج دیگر یعنی برج های G1  و  G3 نیز از ابتدا به صورت آزاد یعنی با طبقه و جهت واحد مشخص توسط بنیاد تعاون ارتش به فروش رسیده اند. متراژ واحدهای این 5 برج از 80 تا حدود 400 مترمربع متغیر بوده و موعد تحویل آنها به شرح ذیل می باشد:

  • برج G1؛ نیمه اول سال 1398
  • برج G2؛ نیمه دوم سال 1399
  • برج G3؛ نیمه اول سال 1398
  • برج G4؛ نیمه اول سال 1400
  • برج B3؛ نیمه دوم سال 1401

شایان ذکر است که پیشرفت فیزیکی برج های پهنه B سرعت یافته و بزودی دیگر برج های این پهنه نیز توسط اعضا و به ترتیب اولویت و رتبه، انتخاب واحد خواهند شد.

از جمله امکانات متعدد برج های پهنه B شهرک چیتگر می توان به؛ لابی مجلل 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، هلی پد، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هر واحد و درب ضد سرقت اشاره کرد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی اعضای ارتش که در پهنه B دارای سهام بوده و انتخاب واحد کرده اند دارای دفترچه مالکیت هستند. این واحدها در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال بوده و به صورت متری و تسویه درجا خرید و فروش می گردند.

قیمت و شرایط پرداخت؛

در این برج ها تنها اعضایی که واریزی آنها به تعاونی تکمیل شده است موفق به انتخاب واحد شده اند.

شرایط پرداخت به صورت نقدی بوده و قیمت نیز براساس اینکه واحد در کدام برج و کدام طبقه و جهت می باشد متغیر است. علاقمندان می توانند جهت استعلام قیمت به روز واحدها با مشاورین ما در تیم پیش فروش املاک آندلس تماس حاصل نمایند.

توصیه کارشناسی؛

  • در هنگام خرید تطبیق مشخصات مالک دفترچه با کارت شناسایی فروشنده الزامیست.
  • می بایست مالک دفترچه مبایعه نامه را امضا کند. ممکن است فروشنده، سهام مورد معامله را از فرد دیگری خریداری نموده و نقل و انتقال تعاونی در دفترچه ثبت نشده و در دفترخانه از فروشنده اول تنها یک وکالتنامه گرفته شده باشد که در این صورت اخذ استعلام از تعاونی بتاجا و حصول اطمینان از صحت مالکیت فروشنده الزامیست.
  • خریدار می بایست از واحد انتخابی خود در طبقه و جهت آن بازدید نموده و به بازدید از واحد نمونه و یا واحدهای مشابه در طبقات دیگر اکتفا ننماید.
  • قبل از انجام معامله نسبت به اخذ استعلام واریزی های فروشنده و جریمه احتمالی از تعاونی بتاجا اقدام نمایید. در صورت داشتن جریمه روی واحد، پرداخت آن بر عهده فروشنده می باشد.