تعاونی ایزدیار با مدیریت جناب آقای آقاجانی

فاز 3 پروژه ایزدیار که در اطراف دریاچه چیتگر واقع شده است، از جمله لوکس‌ترین و محکم‌ترین برج‌های منطقه 22 به شمار می آید. این پروژه که دارای موقعیت مکانی مطلوبی می باشد، به لحاظ کیفیت ساخت به اندازه ای ثابت شده است، که نیازی به معرفی ندارد.

پروژه مسکونی ایزدیار با زیربنای کلی 60747.69 مترمربع و 33526.92 مترمربع زیربنای مسکونی متشکل از سه برج با نام‌های L2، L1 و L3 می باشد. پروژه ای که با توجه به حجم زیاد متقاضیان خرید و همچنین فروشندگان اندکش به یکی از دست نیافتنی ترین پروژه های منطقه 22 بدل گشته است.

تعاونی ایزدیار پس از کسب موفقیت در اجرای فاز های اول و دوم پروژه ایزدیار، اقدام به ساخت فاز 3 این پروژه نمود. در این فاز که در قالب 3 برج 25 طبقه و با مجموع 252 واحد مسکونی تعریف شده است، تمامی واحدها سه خوابه بوده و در دو تیپ  با متراژهای 148.5 و 152 مترمربع می باشد. یکی از ویژپی های برجسته این برج ها را می توان وجود تراس‌های بسیار وسیع برای هر یک از واحدها دانست که منظره ی فوق العاده ای از کوهستان را برای ساکنین فراهم نموده است.

کار ساخت این پروژه با پیشرفتی منطقی و براساس برنامه زمانبندی شده، با کیفیتی مطلوب در حال انجام می باشد. در ساخت این برج ها، سازه فلزی و پیچ و مهره‌ای بکار رفته است و برای مقاومت و سبکی بیشتر، تمامی پنجره‌ها از جنس آلومینیوم کار شده اند.

از جمله امکانات متعدد در نظر گرفته شده برای فاز 3 برج های ایزدیار می توان مواردی نظیر؛ هلی پد، کافی شاپ 360 درجه، سالن مطالعه و روف گاردن در پشت بام هریک از برج ها و سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی را نام برد.

مضاف بر اینکه تمامی واحدها در این مجموعه با بهترین تجهیزات بعلاوه کابینت و کمد دیواری (در چند طرح و امکان انتخاب طرح دلخواه توسط صاحب واحد) و همچنین نقاشی و کاغذ دیواری تحویل خواهند شد.

قطعا این حجم از هماهنگی، کیفیت، توازن و سلیقه، مرهون تیم سازنده ای قوی و مدیریتی قدرتمند است که توانسته در قالب یک تعاونی معمولی مجموعه ای را ایجاد نماید که با اجرای دو پروژه موفق و با کیفیت در منطقه، نظر مساعد تمامی اعضا و مشتریان را جلب نماید.  و یقینا، متقاضیان سرمایه گذاری و یا سکونت در منطقه 22 بدون هیچ تردیدی در پروژه های بعدی تعاونی ایزدیار شرکت خواهند کرد، چرا که این تعاونی در عمل ثابت نموده است که در نهایت محصولی را ارائه خواهد داد که هم در بهترین سطح کیفی بوده و هم سرمایه گذاری مطمئن و سودآوری محسوب خواهد شد و برای سکونت نیز یک واحد ایده آل خواهد بود.

با این امید که دیگر تعاونی های سازنده نیز با الگو قرار دادن تعاونی ایزدیار، به گونه ای عمل نمایند که نه تنها هیچ یک از اعضای پروژه قصد فروش نداشته باشند، بلکه متقاضیان در صف طولانی انتظار برای خرید باشند.

نگارنده؛ بزرگمهر کیانی