تعاونی مسکن پنها – با مشارکت شرکت ساباط نقش جهان

تجزیه و تحلیل؛

پروژه مسکونی باران یکی از پروژه های لوکس و خوش ساخت در منطقه 22 و اطراف دریاچه است. این پروژه متعلق به تعاونی مسکن هلی کوپترسازی پنها بوده و به صورت مشارکتی توسط شرکت ساباط نقش جهان در حال ساخت می باشد.

از آنجاییکه پروژه باران پروژه ای مناسب و با کیفیت ساخت بالا می باشد لذا خرید واحدهای این پروژه به خریدارانی که قصد سکونت دارند توصیه می گردد.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه باران؛

پروژه مسکونی باران در زمینی به وسعت 3042 متر مربع با زیربنای 31300 متر مربع در حدفاصل میدان موج و میدان ساحل، بلوار کاشان، خیابان میلاد 2 در حال ساخت می باشد. این پروژه در قالب یک برج 26 طبقه (5 طبقه منفی پارکینگ، تجاری و لابی و 21 طبقه مسکونی) و با مجموع 168 واحد تعریف شده است. برای هر یک از طبقات برج باران 8 واحد با متراژهای 92 ، 98 ، 102 ، 145 و 150 مترمربع در نظر گرفته شده است. مضاف بر اینکه واحدهای طبقات 18 تا 21 قابلیت تبدیل به واحدهای دوبلکس را دار می باشند. در ساخت این پروژه اسکلتی فلزی با پیچ و مهره و سقفی از عرشه فولادی بکار رفته است.

از جمله امکانات متعدد در نظر گرفته شده برای این پروژه می توان؛ لابی مجلل 24 ساعته به ارتفاع 6 متر، بام سبز مشرف به دریاچه چیتگر، استخر، سونا و جکوزی، موتورخانه مرکزی، سالن چند منظوره، اختصاص پارکینگ، انباری، کابینت و نقاشی جهت هر واحد، را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

خرید و فروش واحدهای پروژه باران به دو صورت زیر امکان پذیر می باشد؛

  • نقل و انتقال واحدهای تعاونی که به نام اعضا می باشند در دفتر تعاونی انجام می پذیرد.
  • واحدهای سازنده که با پیشرفت کار به صورت مرحله ای آزاد شده اند نیز به صورت عقد قرارداد رسمی در دفتر سازنده قابل خرید و فروش می باشند.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قیمت واحدهای پروژه باران به روز بوده و به صورت متری و بسته به طبقه ، جهت و مرغوبیت واحد متفاوت می باشد.  شرایط پرداخت نیز به صورت درصدی و همزمان با پیشرفت کار می باشد، به علاوه 5 درصد در زمان تحویل و 5 درصد هنگام صدور سند.

علاقمندان می توانند جهت استعلام به روز قیمت های این پروژه با مشاورین ما در مسکن آندلس تماس حاصل نمایند.

توصیه کارشناسی؛

  • در پیش خرید از پروژه های شخصی ساز بررسی رزومه و کارنامه ی سازنده و حصول اطمینان از خوشنامی وی الزامیست.
  • در قرارداد میان سازنده و خریدار قید کردن قیمت ساخت به صورت قطعی، طبقه و جهت واحد مورد معامله ضروری بوده و همچنین می بایست موعد تحویل معین گردد. در چنین قراردادی باید میزان جریمه دیرکرد از سوی سازنده درصورت تاخیر احتمالی مشخص شده باشد.
  • نقل و انتقال حتما می بایست به صورت صدور الحاقیه روی قرارداد واحد و توسط دفتر سازنده انجام پذیرد و هرگونه وکالت نامه یا سند دیگری فاقد اعتبار است.
  • بازدید از پیشرفت فیزیکی پروژه در هر یک از مراحل موعد پرداخت اقساط، ضروری می باشد.