تعاونی سازمان ملی زمین و مسکن با پیمانکاری شرکت عقیق سازه گستر

تجزیه و تحلیل؛

پروژه مسکونی عقیق یکی از موفق ترین برج های ساخته شده در شهرک های اطراف دریاچه چیتگر است. این پروژه که در شهرک چشمه واقع شده است متعلق به تعاونی مسکن کارکنان سازمان ملی زمین و مسکن بوده و با مشارکت شرکت عقیق سازه گستر در حال ساخت می باشد. از آنجاییکه پروژه عقیق مراحل پایانی ساخت را می گذراند لذا می توان گفت که خرید واحدهای این پروژه بیشر مناسب خریدارانی است که قصد سکونت دارند و هدفشان از خرید سرمایه گذاری نمی باشد.

البته ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که پروژه عقیق گرچه قیمت بالاتری از میانگین قیمت دیگر پروژه های در حال ساخت در منطقه دارد اما به همان نسبت نیز از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه مسکونی عقیق؛

پروژه مسکونی عقیق در قالب یک برج 20 طبقه (3 طبقه پارکینگ، 1طبقه لابی و 16 طبقه مسکونی) تعریف شده است. برای این برج واحدهایی با متراژ 84 تا 157 مترمربع در نظر گرفته شده است. پروژه عقیق در منطقه 22، شهرک چشمه، بلوار چشمه جنوبی قرار گرفته است و تعاونی سازنده نیمه دوم سال 1399 را جهت تحویل پروژه مقرر نموده است.

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای برج عقیق می توان؛ لابی مجلل 24 ساعته، سرایداری، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی (چیلر)، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هر واحد، درب ضد سرقت، فضای سبز، خروجی اضطراری و هلی پد را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

واحدهای پروژه عقیق از ابتدا دارای طبقه و جهت مشخص بوده و خرید و فروش این واحدها در حال حاضر به صورت متری و تسویه درجا می باشد. تمامی نقل و انتقالات این واحدها در قالب قرارداد ساخت در دفتر شرکت سازنده انجام پذیر می باشد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

خرید و فروش واحدهای پروژه عقیق به صورت متری، تسویه درجا و نقدی بوده و قیمت هر واحد بسته به طبقه، جهت و مرغوبیت متفاوت می باشد.

علاقمندان می توانند جهت استعلام قیمت به روز واحدهای این پروژه با مشاورین ما در تیم مسکن آندلس تماس حاصل نمایند.

توصیه کارشناسی؛

  • در هنگام پیش خرید از یک پروژه شخصی ساز در ابتدا رزومه و کارنامه ی سازنده را بررسی کرده و از خوشنامی سازنده اطمینان حاصل نمایید.
  • در قرارداد فی مابین سازنده و خریدار تعیین قیمت ساخت به صورت قطعی و همچنین تعیین طبقه و جهت واحد مورد معامله ضروری بوده و می بایست تمامی این موارد در قرارداد قید گردد. همچنین می بایست موعد تحویل مشخص شده و جهت تاخیر احتمالی میزان پرداخت جریمه دیرکرد از سوی سازنده تعیین گردد.
  • نقل و انتقالات می بایست به صورت صدور الحاقیه روی قرارداد واحد و توسط دفتر سازنده انجام پذیرد و هرگونه وکالتنامه یا سند دیگر به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • مالکین واحدها می بایست در هر مرحله از موعد پرداخت اقساط از پیشرفت فیزیکی پروژه بازدید نمایند.