تعاونی مسکن درجه داران بازنشسته نیروهای مسلح

تجزیه و تحلیل؛

پروژه مسکونی نگین ساحل که بنام پروژه بازنشستگان نیز شناخته می شود یکی از پروژه های موفق ارتش می باشد چراکه این پروژه علاوه بر موقعیت خوب مکانی (واقع شدن در یکی از بهترین بخش های منطقه 22 ) پیشرفت فیزیکی مناسبی نیز داشته است، و در نتیجه همین عوامل پروژه بازنشستگان توانسته است نظر خریداران و سرمایه گذاران را به خود جلب نماید.  اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که پروژه هایی از این دست که پیشرفتی بیش از 70 درصد دارند بیشتر مناسب خریدارانی می باشند که قصد سکونت دارند تا سرمایه گذارانی که نیت شان از خرید، سرمایه گذاری و خرید و فروش می باشد.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه مسکونی نگین ساحل؛

پروژه مسکونی نگین ساحل در قالب 2 برج 25 طبقه (4 طبقه منفی پارکینگ، 1 طبقه لابی و 20 طبقه مسکونی) تعریف شده است. برای طبقات اول تا 18 در هر طبقه 7 واحد با متراژهای 110 تا 125 مترمربع، طبقات 18 تا 25  در هر طبقه 7 واحد با متراژهای 116 تا 162 مترمربع و برای طبقات 19 و 20 نیز  در هر طبقه 6 واحد در نظر گرفته شده است. برج های نگین ساحل در مجموع دارای 137 واحد می باشند.

پروژه نگین ساحل با موعد تحویل 1400 در منطقه 22 و در ضلع شمالی دریاچه شهدای خلیج فارس در حال ساخت می باشد.

از جمله امکانات متعدد در نظر گرفته شده برای این پروژه می توان؛ لابی مجلل 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، اختصاص پارکینگ جهت هر واحد مسکونی، درب ضدسرقت و هلی پد را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه نگین ساحل دارای دفترچه مالکیت بوده و خرید و فروش این واحدها به صورت واریزی و امتیازی انجام پذیر است. نقل و انتقال واحدهای این پروژه از طریق دفتر تعاونی مسکن بازنشستگان به صورت قطعی قابل انجام می باشد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت پروژه نگین ساحل جهت اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 3.3 میلیون تومان برآورد شده بود که بر همین اساس هر یک از اعضا ملزم بودند تا انتهای سال 97 مبلغ 300 میلیون تومان به تعاونی پرداخت کرده و مابقی مبلغ را نیز بصورت هر 3 ماه  یکبار 10 میلیون تومان پرداخت نمایند. هچنین در انتهای پروژه و پس از احتساب قیمت تمام شده مابه التفاوت به علاوه هزینه مشاعات و انشعابات و ضریب طبقات از اعضا دریافت خواهد شد.

توصیه کارشناسی؛

  • تمامی واحدهای پروژه نگین ساحل دارای دفترچه مالکیت بوده و این دفترچه در هنگام خرید و فروش می بایست از سوی فروشنده به خریدار جهت رویت و بررسی ارائه گردد.
  • قبل از خرید و امضای مبایعه نامه اخذ استعلام پرداختی های فروشنده و وضعیت جریمه یا تاخیر در پرداخت اقساط الزامی می باشد.
  • در صورتی که امتیاز مورد معامله مشمول جریمه باشد، پرداخت جریمه تا روز نقل و انتقال برعهده فروشنده است.
  • خوش حسابی و پرداخت بموقع و حتی پیش از موعد اقساط تاثیر بسزایی در اولویت بندی جهت انتخاب طبقه و واحد خواهد داشت.