تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

تجزیه و تحلیل؛

تعاونی ابنیه همت که از قدیمی ترین و معتبرترین تعاونی های فعال در سطح منطقه 22 می باشد و پروژه های موفق زیادی را در رزومه کاری خود دارد، تعاونی نوین ساز ابنیه آکام را تشکیل داده است.

برج مسکونی نارنجستان 1 بعنوان اولین پروژه تعاونی نوین ساز ابنیه آکام در منطقه 22، توانست این تعاونی را به عنوان یک تعاونی توانمند معرفی نماید.

موقعیت مکانی مناسب این پروژه عامل موثری بود تا متقاضیان زیادی بدنبال خرید امتیاز نارنجستان 1 باشند.

مراحل اخذ مجوز، حصارکشی و گودبرداری و… در این پروژه چنان با سرعت طی شد که توانست سرمایه گذاران و خریداران را نسبت به این پروژه و تعاونی سازنده اش مطمئن سازد. با گذشت زمان تعاونی اقتدار خود را هر چه بیشتر به نمایش گذاشت و توانست تبدیل به یک برند سازنده در منطقه 22 گردد.

مشخصات عمومی و شناسنامه برج نارنجستان 1؛

برج نارنجستان 1 در قالب 2 برج 10 طبقه (2 طبقه منفی پارکینگ، 1 طبقه لابی و 7 طبقه مسکونی) تعریف شده است. برای هر یک از طبقات این برج ها 6 واحد – مجموع 84 واحد مسکونی – با متراژ تقریبی 130 مترمربع، بصورت 2 و 3 خوابه در نظر گرفته شده است.

ساخت این برج ها در بلوار علوم و فنون کوهک واقع شده است.

 

از جمله امکانات این برج ها می توان به؛ لابی مجلل، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، هلی پد، سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، درب ضد سرقت و پارکینگ و انباری جهت هر واحد اشاره کرد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه نارنجستان 1 دارای دفترچه مالکیت بوده و نقل و انتقال این واحدها به صورت قطعی در دفتر تعاونی ابنیه آکام انجام می پذیرد. خرید و فروش واحدها در این برج به صورت متری می باشد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت برج های نارنجستان 1 جهت اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 6.4 میلیون تومان برآورد گردید و اعضا ملزم به پرداخت اقساط خود طی جدول اعلامی از سوی تعاونی بودند تا زمانی که مراحل ساخت برج های نارنجستان یک به پایان رسید و اعضا واحدهای خود را تحویل گرفتند.

توصیه کارشناسی؛

  • تمامی واحدهای پروژه نارنجستان 1 دارای دفترچه مالکیت هستند و این دفترچه در هنگام فروش می بایست از سوی فروشنده به خریدار ارائه گردد.
  • واریزی اعضا می بایست بروز باشد و اقساط معوقه فروشنده، از دفتر تعاونی استعلام گردد. در صورت جریمه دیرکرد اقساط معوقه، پرداخت جریمه تا تاریخ نقل و انتقال برعهده فروشنده می باشد.
  • نقل و انتقال واحدهای برج نارنجستان 1 تنها از طریق دفتر تعاونی ابنیه آکام رسمیت داشته و هرگونه وکالتنامه یا سند محضری دیگر به تنهایی فاقد اعتبار است.