شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام

تجزیه و تحلیل؛

شرکت تعاونی عمرانی ابنیه آکام طی مدت کوتاهی توانست اعتبار بسیار مناسبی در سطح منطقه 22 کسب کند، در حدی که با اعلام پذیره نویسی برای پروژه جدید خود طی نصف روز کلیه واحدها بفروش رفت و این بدان معناست که علاوه بر اعضای 3 پروژه قبلی این تعاونی (که البته تعدادشان کم نیست) خیل کثیری از متقاضیان جدید و سرمایه گذاران منطقه 22 نیز به سوی دفتر تعاونی سرازیر شدند. این نکته هم برای تعاونی ابنیه آکام خوشحال کننده و موجب غرور و افتخار بود و هم مسئولیت شان را در قبال این اعتماد و اقبال عمومی سنگین تر کرد. البته تعاونی ابنیه آکام تا اینجای کار و با در دست داشتن 4 پروژه از پروژه های بنام و مطرح در منطقه 22 نشان داده است که سازنده ای قابل اعتماد بوده و می توان روی پروژه هایش سرمایه گذاری کرد.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه نارنجستان 4؛

پروژه نارنجستان 4 در زمینی با کاربری مسکونی به پلاک ثبتی 1379/4 واقع در منطقه 22 تهران، غرب دریاچه چیتگر، خیابان شهید اردستانی، ضلع غرب خیابان آرش کمانگیر در حال ساخت می باشد. موعد تحویل پروژه 36 ماه از زمان شروع به کار (ابتدای بهمن 99) بوده و مدیریت ساخت، طراحی و مهندسی برعهده تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام می باشد.

پروژه نارنجستان 4 در قالب 2 بلوک 16 طبقه به هم پیوسته (3 طبقه منفی، طبقه همکف لابی و مشاعات و 12 طبقه مسکونی)، در 7 تیپ با متراژهای 70، 80، 93، 104، 114، 130 و 144 مترمربع، با مجموع 288 واحد مسکونی (هر بلوک 144 واحد) در حال ساخت می باشد.

امتیاز این پروژه به صورت یک و نیم دانگ، سه دانگ، چهار و نیم دانگ و شش دانگ قابل عرضه و خرید و فروش است.

امکانات برج نارنجستان 4 در حال حاضر همچون تمامی پروژه های موجود در منطقه 22 برای هر واحد مسکونی عبارت است از؛ محوطه سازی، لابی و لابی من 24 ساعته، سالن همایش، سالن ورزشی، سیستم اعلان و اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، پارکینگ و انباری و هلی پد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه نارنجستان 4 دارای دفترچه مالکیت بوده و این واحدها در دفتر تعاونی ابنیه آکام به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند.

خرید و فروش این پروژه به صورت واریزی و امتیاز است و هر واحد بنا به متراژ و تیپی که دارد، دارای اقساط و قیمت امتیاز متفاوت می باشد.

علاقمندان به مشارکت در این پروژه می توانند جهت استعلام قیمت امتیاز واحدهای پروژه نارنجستان 4 از تابلو اعلام قیمت سایت کافه ملک دیدن نمایند.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت پروژه نارنجستان 4 برای اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 9 میلیون تومان از سوی تعاونی نوین ساز ابنیه آکام اعلام شده است. قیمت زمین و تراکم و جواز نیز به صورت قطعی به ازای هر متر مربع 4.650.000 تومان اعلام شده است که برای هر واحد بسته به متراژ آن، به صورت اقساط از سوی اعضا به تعاونی پرداخت می گردد.

مجموع واریزی اعضا به تفکیک متراژ تا پایان سال 1401 در پروژه نارنجستان 4 به شرح زیر می باشد:

 اقساط نارنجستان 4

توصیه کارشناسی؛

–           خرید و فروش واحدهای این پروژه تنها از طریق دفتر تعاونی و ثبت نقل و انتقال در دفترچه مالکیت صورت می گیرد.

–           سعی کنید قبل از خرید حتما از موقعیت مکانی پروژه بازدید نموده و تنها به نام و اعتبار تعاونی اکتفا نکنید.

–           ضروریست قبل از خرید و امضای مبایعه نامه نسبت به استعلام پرداختی های فروشنده و وضعیت جریمه یا تاخیر در پرداخت اقساط آن اقدام کنید.

–        در صورتی که امتیاز مورد معامله مشمول جریمه شده باشد، پرداخت جریمه تا روز نقل و انتقال بر عهده فروشنده می باشد.