تعاونی یادگاران حماسه

در سال هایی نه چندان دور، منطقه 22 تنها با پروژه های اطراف دریاچه چیتگر شناخته می شد، چراکه در آن زمان گزینه های چندان دیگری در این منطقه وجود نداشتند. و در نتیجه چنین شرایطی بود که خرید واحد در یکی از پروژه های اطراف دریاچه یک مزیت به حساب می آمد.

اما با شکل گیری کامل منطقه 22 اوضاع کمی تغییر کرد. مسائلی چون افزایش چشمگیر قیمت پروژه های اطراف دریاچه و همچنین ترافیک زیاد این بخش به خصوص در روزهای تعطیل منجر شد تا تعداد زیادی از مشتریان تمایل چندانی به خرید واحد در پروژه های اطراف دریاچه نداشته باشند. چنین افرادی که غالبا خواهان آرامش و آب و هوایی مطلوب بودند، بیشتر بدنبال گزینه ای در حال ساخت در دیگر نواحی منطقه 22 می گشتند. که خوشبختانه در سالهای اخیر تعداد زیادی از این دست پروژه ها در منطقه در دست ساخت بوده و یا به بهره برداری رسیده است.

در حال حاضر متقاضیان خرید در منطقه گزینه های مناسب دیگری پیش روی دارند که از آن جمله می توان به؛ برج های واقع در شهرک های غرب دریاچه (شهرک چیتگر و شهرک شهید خرازیآتی شهر و مرواریدشهر، پروژه های شهرک آبشار، پروژه های شرق دریاچه و بلوار کوهک و چندین و چند برج مجزای دیگر در شرق بزرگراه آزادگان و بسیاری پروژه دیگر اشاره کرد.

در ادامه به معرفی یک پروژه موفق در منطقه 22 پرداخته ایم؛

برج نرگس (عقاب 2)

پروژه نرگس یا همان عقاب 2، یکی از پروژه های شرق بزرگراه آزادگان می باشد، که جنب برج عقاب و در جنوب برج های آفتاب واقع شده است. برای این برج واحدهایی با متراژ 163 تا 185 مترمربع، بصورت سه خوابه در نظر گرفته شده است.

این پروژه، موفق به دریافت حداکثر امتیاز به لحاظ ساخت شده است و تمامی واحدهای این برج با پلان و نقشه اصلاح شده و جدید در حال ساخت می باشد، و قطعا برج نرگس در مقایسه با دیگر پروژه های در حال ساخت در منطقه، یکی از خوش نقشه ترین و با کیفیت ترین پروژه ها محسوب می گردد.

این پروژه متعلق به تعاونی یادگاران حماسه می باشد که یک تعاونی مربوط به بازنشستگان سپاه است. و از آنجاییکه این تعاونی یکی از بهترین سازندگان در منطقه 22 می باشد لذا این پروژه برای افرادی که قصد سکونت و یا سرمایه گذاری دارند یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید.

همچنین از آنجاییکه تمامی نقل و انتقال های مربوط به این پروژه همانند هر پروژه معتبر دیگری در دفتر تعاونی و پس از اخذ استعلام از این دفتر، انجام می پذیرد، لذا خریداران می توانند با خاطری آسوده اقدام به سرمایه گذاری در این پروژه نمایند.

نگارنده؛ بزرگمهر کیانی