شخصی ساز (مهندس علی تاجران)

تجزیه و تحلیل؛

پروژه مسکونی پارلمان بی تردید یکی از مجلل ترین، خاص ترین و با کیفیت ترین پروژه های مسکونی در منطقه 22 می باشد. پارلمان یک پروژه شخصی ساز است که سازنده ای بسیار کاربلد با کارنامه ای درخشان دارد. تخصص سازنده برج های پارلمان که عنوان سازنده نمونه را برای چندین سال متوالی در کارنامه خود دارد، ساخت برج های لوکس در منطقه یک تهران می باشد. با وجود چنین سازنده ای می توان گفت که برج های پارلمان تنها به لحاظ موقعیت مکانی در منطقه چیتگر واقع شده اند اما از نظر کیفیت ساخت، طراحی و متریال گویی یکی از برج های مجلل منطقه یک هستند.

این پروژه از نظر موقعیت مکانی جزء برج های دور دریاچه چیتگر محسوب می گردد اما بجز پنت هاوس ها، واحدهای دیگر چشم اندازی به دریاچه ندارند، ولی به طور قطع کیفیت ساخت، مصالح و نصبیات داخل واحدها، هر بیننده ای را مبهوت این همه سلیقه و ریزبینی خواهد کرد.

مشخصات عمومی و شناسنامه برج های پارلمان؛

پروژه پارلمان واقع در ضلع شمالی دریاچه شهدای خلیج فارس، غرب برج های آسمان و در خیابان زنبق، در نیمه اول سال 99 توسط مهندس تاجران از سازندگان خوشنام پایتخت به بهره برداری رسید.

این پروژه در قالب 3 برج دوقلوی 9 و 16 طبقه تعریف شده است. برای هریک از طبقات این برج ها 4 واحد با متراژهای 127 تا 138 مترمربع (دو خوابه)، 270 مترمربع (چهار خوابه) و پنت هاوس های 540 مترمربعی (چهار خوابه با 4 مستر) در نظر گرفته شده است.

در این پروژه دو بلوک از مجموع 3 بلوک دوقلو متعلق به نمایندگان دوره ششم مجلس شورای اسلامی می باشد و یک بلوک دیگرنیز توسط سازنده به صورت آزاد به فروش می رسد.

از جمله امکانات شاخص پروژه پارلمان می توان؛ لابی مجلل، کابینت، سالن اجتماعات و مراسم، سالن ورزشی، نقاشی و دیزاین واحدها، آشپزخانه کامل (یخچال فریزر ساید، ماشین ظرفشویی، گاز رومیزی، فر، هود، لباسشویی و… مارک بوش آلمان جهت واحدهای لاکچری) را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه پارلمان از ابتدا طبقه و جهت مشخص داشته و در زمان قرارداد امکان اخذ کد رهگیری دارند.

این واحدها به صورت متری و تسویه در جا خرید و فروش می شوند. خرید و فروش واحدهای پروژه پارلمان تنها از طریق سازنده و با موافقت کتبی انجام شده و مرجعی غیر از سازنده جهت نقل و انتقال وجود ندارد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قیمت واحدها در پروژه پارلمان به صورت قطعی و به روز برآورد می گردد. در این پروژه واحدهای ایرانی درجه یک نرخی متفاوت از واحدهای لاکچری یا فرانسوی درجه یک دارند. همچنین قیمت واحدها بسته به طبقه، جهت و مرغوبیت متفاوت بوده و توسط مشاورین ما در مسکن آندولس قیمت های به روز قابل استعلام است.  شرایط پرداخت پروژه نیز به صورت 90 درصد نقد، 5 درصد تحویل و 5 درصد در زمان صدور سند می باشد.

توصیه کارشناسی؛

همانگونه که در ابتدا نیز عنوان شد برج های پارلمان دقیقا با ویژگی ها و امکانات برج های مجلل منطقه ی 1 تهران ساخته شده اند. کاملا واضح و مبرهن است که در سال های آتی شاهد رقابت سازنده ها درمباحثی چون کیفیت و مجلل بودن سازه ها و امکانات ارائه شده خواهیم بود. در چنان بازاری قطعا پروژه هایی چون پارلمان حرف های زیادی برای گفتن داشته و در نتیجه افزایش تقاضای قطعی در آینده ای نزدیک شاهد رشد قیمتی قابل توجه در این پروژه خواهیم بود.

به این نکته نیز توجه کنید که هم اکنون تعداد زیادی از واحدهای پروژه پارلمان پیش فروش شده و یا به فروش رسیده اند و واحدهای باقیمانده تعداد، طبقه و جهت مشخصی دارند. منطقی است کسانی که زودتر اقدام به خرید می کنند از بین واحدهای باقیمانده مرغوب ترین شان را انتخاب خواهند کرد. بنابراین اگر تحقیقات خود را کامل کرده و از واحدهای نمونه پروژه پارلمان بازدید داشته اید، جهت یک خرید خوب هر چه زودتر اقدام نمایید.

  • جهت خرید از پروژه پارلمان ترجیحا متراژ مورد نظرتان را در همان طبقه ای که انتخاب کرده اید، بازدید نمایید و به بازدید واحد نمونه اکتفا نکنید.
  • قرارداد در دفتر سازنده تنظیم و تاریخ دقیق صدور سند و آدرس دفترخانه مورد نظر نیز در آن قید می گردد. بنابراین می توانید با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی قراردادتان را امضا کنید.