تعاونی مسکن اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش

تجزیه و تحلیل؛

پروژه برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش که متعلق به تعاونی مسکن اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش می باشد در پهنه C شهرک چیتگر واقع شده است. با توجه به دلایلی چون وجود واحدهایی با متراژهای مناسب با هر سلیقه، واریزی های مناسب نسبت به دیگر پروژه ها و همچنین پیشرفت فیزیکی محسوس و قابل رویت، این پروژه متقاضیان بیشتری داشته و خرید و فروش امتیازهای برج های نیروی زمینی نسبت به سایر پروژه های این شهرک بیشتر می باشد. همچنین از آنجاییکه این پروژه متشکل از 4 برج می باشد لذا تعداد زیادی از فروشندگان و خریداران در بازار را به خود اختصاص داده است.

مشخصات عمومی و شناسنامه برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش؛

پروژه مسکونی نیروی زمینی ارتش که در منطقه 22، شهرک چیتگر، پهنه c یا نارنجستان در حال ساخت می باشد، در قالب 4 برج 40 طبقه تعریف شده است. برای هریک از این برج ها واحدهایی با متراژهای 93 ، 110، 121 و 135 مترمربع در نظر گرفته شده است.

تعاونی سازنده سال 1401 را جهت تحویل پروژه مقرر نموده است و در حال حاضر برج های اول و دوم در مرحله دیوارچینی، برج سوم در مرحله نصب اسکلت و برج چهارم در مرحله خاک می باشند.

   

از جمله امکانات تعریف شده برای این پروژه می توان به؛ لابی مجلل 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هر واحد، درب ضد سرقت و هلی پد اشاره کرد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی اعضا در این پروژه دارای دفترچه مالکیت بوده و واحدها در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشد. خرید و فروش واحدهای مسکونی پروژه نیروی زمینی به صورت واریزی و امتیازی است.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش جهت اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 1.5 میلیون تومان اعلام شده بود که پس از برآورد مجدد در سال 1398 به متری 2.585.000 تومان افزایش یافت.

اعضا ملزم به پرداخت اقساط به تعاونی بصورت دوره ای و هر 3 ماه یکبار هستند.

توصیه کارشناسی؛

  • قبل از خرید امتیازهای برج های نیروی زمینی، مطالعه کلیه مفاد دفترچه الزامیست.
  • می بایست مشخصات مالک دفترچه با کارت شناسایی فروشنده منطبق بوده و مالک دفترچه مبایعه نامه را امضا نماید.
  • در شرایطی که فروشنده، امتیاز مورد معامله را از نفر اول خریداری نموده و نقل و انتقال تعاونی در دفترچه انجام نشده و تنها به اخذ وکالتنامه در دفترخانه از نفر اول اکتفا شده است، اخذ استعلام از تعاونی نیروی زمینی و اطمینان از صحت مالکیت فروشنده الزامی می باشد.
  • واحدهای پروژه نیروی زمینی ارتش گزینه ای مناسب جهت هم سکونت و هم سرمایه گذاری می باشند. چنانچه هدف از خرید سکونت است، با توجه به اینکه تحویل هر پروژه به صورت میانگین 6 ماه تا یکسال تاخیر دارد لذا خریدار می بایست جهت تحویل واحد صبور باشد. اما در صورتیکه هدف از خرید این واحدها سرمایه گذاریست به جرات می توان گفت که این واحدها پس از تحویل ارزش افزوده ای چشمگیر خواهند داشت.
  • تمامی نقل و انتقالات مربوط به امتیازهای نیروی زمینی می بایست در دفترچه و در دفتر تعاونی انجام پذیرد و هرگونه وکالتنامه یا سند محضری دیگر به تنهایی فاقد اعتبار است.