تعاونی های سپاه

تجزیه و تحلیل؛

پروژه شهرک شهید خرازی یکی از شهرک های بزرگ و اصلی در منطقه 22 تهران است که در زمینی به مساحت ۳۸٫۵ هکتار، در منطقه وردآورد و در انتهای بزرگراه شهید خرازی درحال ساخت می باشد.

این پروژه که در مجاورت شهرک آتی شهر قرار گرفته است درقالب ۴۴ بلوک با تعداد طبقات ۳۴ (ردیف های شمالی) تا ۲۵ طبقه (ردیف های جنوبی) تعریف شده است که در مجموع حدود 8 هزار واحد مسکونی را شامل می گردد. مسلما این تعداد واحد به خودی خود توانایی اثر گذاری روی درصد زیادی از معادلات بازار مسکن به خصوص پیش فروش در منطقه 22 را داراست.

این شهرک توسط بنیاد تعاون سپاه در حال ساخت می باشد و با توجه به کارنامه موفق این بنیاد ( پروژه پارسیا و پروژه آسمان ) می‌توان گفت که این پروژه به لحاظ سرمایه گذاری، فرصتی مناسب برای متقاضیان و سرمایه‌گذاران مسکن محسوب می گردد.

پروژه شهرک شهید خرازی در مجاورت اتوبان های خرازی و همت واقع شده است.

همچنین دسترسی مطلوب این شهرک به مراکز تفریحی نظیر دریاچه شهدای خلیج فارس و باغ ملی گیاه‌شناسی از جمله نکات مثبت و حائز اهمیتی است که جذابیت سرمایه‌گذاری دراین منطقه را دوچندان کرده است.

شناسنامه و مشخصات عمومی پروژه شهرک شهید خرازی؛

شهرک شهید خرازی در قالب 44 برج  با تعداد طبقات 25، 29 و 34 تعریف شده است. برای هر یک از طبقات این برج ها 6 واحد با متراژهای 100 تا 120 مترمربع (دو خوابه) در نظر گرفته شده است. این برج ها در مرحله نازک کاری و نما و با موعد تحویل نیمه دوم سال 1399 در حال ساخت می باشند.

مشخصات کلی پروژه شهرک شهید خرازی به شرح ذیل می باشد؛

  • مجری طرح: بنیاد تعاون سپاه
  • مساحت زمین: ۳۸.۵ هکتار
  • تعداد بلوک: ۴۴ بلوک
  • تعداد واحد: ۸۰۳۲
  • تعداد طبقات: 25، 29 و 34 طبقه
  • اسکلت: فلزی با پیچ و مهره
  • نما: GR یا بتن الیافی
  • زیر بنای کل مسکونی: ۱۳۸۶۰۰۰متر مربع
  • زیر بنای خالص مسکونی: ۸۶۸۰۰۰ متر مربع

تعدادی از تعاونی های فعال در شهرک شهید خرازی:

۱-  تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی

۲-  تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول (ص)

۳-  تعاونی مسکن هوا فضا

۴-  تعاونی مسکن نیروی زمینی

۵-  تعاونی مسکن ستاد کل

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای واحدهای شهرک شهید خرازی می توان به اختصاص؛ پارکینگ و انباری جهت هر واحد، لابی مجلل، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، 4 لاین آسانسور باربر و نفربر برای هریک از بلوک ها، درب ضد سرقت، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم مانیتورینگ و هلی پد اشاره کرد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه شهرک شهید خرازی دارای دفترچه مالکیت بوده و خرید و فروش واحدها در دفتر تعاونی مربوطه به صورت قطعی قابل انجام می باشد. واحدهایی از این شهرک که انتخاب واحد شده اند به صورت متری و تسویه درجا خرید و فروش شده و خرید و فروش واحدهایی که هنوز انتخاب واحد نشده اند به صورت واریزی و امتیازی می باشد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قیمت واحدهای پروژه شهرک شهید خرازی بسته به اینکه مربوط به کدام تعاونی می باشند و همچنین دارای چه طبقه، جهت و یا اولویتی هستند، متفاوت بوده و شرایط پرداخت نیز به صورت نقدی و تسویه درجا می باشد. جهت استعلام قیمت بروز واحدهای پروژه شهرک شهید خرازی می توانید با مشاورین ما در تیم پیشفروش املاک آندلس تماس حاصل فرمایید.

توصیه کارشناسی؛

  • هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه از ارائه مدارک فروشنده شامل دفترچه عضویت یا فیش های واریزی و برگه استعلام واریزی اطمینان حاصل نمایید. مشخصات فروشنده می بایست با مشخصات درج شده در مدارک یکسان باشد.
  • اخذ استعلام بروز واریزی های قبلی فروشنده از تعاونی الزامیست و چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله باشد پرداخت جریمه بر عهده فروشنده می باشد.
  • نقل و انتقال می بایست در دفتر تعاونی انجام پذیرد و هرگونه وکالت نامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • جهت بازدید از پروژه حتما می بایست از تیپ و طبقه واحد انتخابی خود بازدید کرده و به بازدید از واحد نمونه و یا واحد مشابه در طبقات دیگر اکتفا نکنید. در صورتیکه خواهان معامله ای شفاف هستید از پارکینگ و انباری واحد خود نیز بازدید نمایید.