اتحادیه تعاونی های نمونه رسا

تجزیه و تحلیل؛

پروژه آرتمیس یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری – اداری در حال ساخت در منطقه 22 می باشد که توسط 21 تعاونی وابسته به اتحادیه تعاونی های نمونه رسا در حال انجام است.

این پروژه مجتمعی به شکل کشتی است. 5 طبقه واحدهای تجاری به هم پیوسته بدنه کشتی را تشکیل داده و 6 برج روی آن نیز واحدهای اداری را شامل می شوند.

پروژه آرتمیس با فراز و فرودهای بسیاری مواجه گردید و چندین سال از موعد مقرر جهت تحویل این پروژه می گذرد. از آنجاییکه امتیاز های این پروژه به صورت سهامی بین اعضا پخش شده بود زمان زیادی صرف تجمیع و جمع آوری برگه ها گردید. در حال حاضر پروژه با پیشرفت چشمگیری در حال ساخت می باشد و خرید از واحدهای آرتمیس سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می گردد.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه آرتمیس؛

پروژه تجاری – اداری آرتمیس در قالب سازه ای به شکل کشتی متشکل از 7 طبقه منفی (شامل پارکینگ مالکین واحدها و مراجعه کنندگان)، 4 طبقه تجاری (بدنه کشتی) و 6 برج اداری (طبقات 25 تا 32 ) در ضلع شمال دریاچه چیتگر تعریف شده است. واحدهای اداری این پروژه  65 تا 165 مترمربع مساحت داشته و پروژه با موعد تحویل 1401 در حال ساخت می باشد.

از جمله امکانات متعدد و منحصر بفرد پروژه آرتمیس می توان به؛ برخورداری از 600 متر ساحل دریاچه چیتگر، هایپراستار، فودکورت، کافی شاپ، تالارهای پذیرایی، رستوران های ایرانی و خارجی، رستوران های VIP در بالاترین طبقات برج های اداری، پردیس سینماهای مدرن، سالن های همایش، فضای بازی کودکان، شهربازی، سالن های پیشرفته بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی و پارکینگ هوشمند اشاره کرد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

خرید و فروش در پروژه بزرگ آرتمیس به دو صورت انجام می پذیرد؛

  • در شرایطی که متراژ، طبقه و جانمایی واحد مورد نظر مشخص باشد، واحد مربوطه براساس میزان ارزشی که دارد قیمت گذاری شده و به صورت متری با شرایط پرداخت مشخص خرید و فروش گردد.
  • در صورتیکه برگه های سهامی یک متری تجاری یا اداری که در بازار موجود بوده و قابل سرمایه گذاری هستند، مورد معامله باشد، این برگه ها با قیمت و اقساط مشخص در دفتر هر یک از تعاونی های اتحادیه رسا نقل و انتقال یافته و برگه های سهام در نهایت قابل تجمیع بوده و مالک برگه های سهام می تواند براساس اولویت اعلامی تعاونی نسبت به انتخاب واحد و طبقه خود اقدام نماید.

در هر دو صورت فوق نقل و انتقال در دفتر تعاونی های اتحادیه رسا قابل انجام است.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قیمت واحدهای تجاری – اداری آرتمیس بسته به طبقه، جهت و مرغوبیت واحد متفاوت بوده و شرایط پرداخت به صورت نقدی و تسویه درجا می باشد. درصد تحویل و سند یا اقساط باقیمانده احتمالی نیز از مبلغ کل کسر خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت استعلام بروز قیمت های این پروژه با مشاورین ما در تیم پیش فروش مسکن آندلس تماس حاصل نمایند.

توصیه کارشناسی؛

  • هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه ارائه مدارک فروشنده ( قرارداد واحد یا فیش های واریزی و برگه استعلام واریزی) ضروری بوده و می بایست مشخصات فروشنده با مشخصات درج شده در مدارک منطبق باشد.
  • استعلام بروز واریزی های قبلی فروشنده الزامیست و چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله باشد پرداخت جریمه برعهده فروشنده است.
  • نقل و انتقال حتما می بایست در دفتر سازنده و با موافقت کتبی وی انجام پذیرد. هرگونه وکالت نامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • قبل از انجام معامله حتما از واحد مورد معامله در طبقه و جهت خود بازدید نموده و به بازدید از واحد نمونه اکتفا ننمایید.