تجزیه و تحلیل؛

حالا دیگر تعاونی ابنیه آکام یکی از سازندگان خوشنام و شناخته شده در منطقه 22 تهران است که با تحویل 2 پروژه مانیا در نمک آبرود و نارنجستان 1 در بلوار کوهک چیتگر

و البته پیشرفت قابل توجه در پروژه های نارنجستان 2 ، 3 و 4 در منطقه 22 تهران، اعتباری انکار نشدنی برای خود دست و پا کرده است

به نحوی که برای ثبت نام در پروژه جدید این سازنده (نارنجستان 5) اصلا نیازی به تبلیغات و اطلاع رسانی خاصی نبود و طی چند ساعت ظرفیت ثبت نام برای پروژه نارنجستان 5 توسط خریداران و سرمایه گذاران در منطقه 22 تکمیل شد.

از آنجایی که ثبت نام در این پروژه به صورت سهام های 50 متری صورت گرفته است، پتانسیل خیلی بالایی برای سرمایه گذاری در خود دارد.

 

مشخصات عمومی؛

پروژه نارنجستان 5 در زمینی با کاربری مسکونی به پلاک ثبتی 5925/4 واقع در منطقه 22 تهران، شمال بزرگراه شهید خرازی (امتداد همت غرب)، خروجی اردستانی، ابتدای جاده وردیج-واریش، مجموعه مهسان، بلوک B6 در حال ساخت می باشد.

موعد تحویل پروژه 40 ماه از ابتدای خردادماه 1402 و مدیریت ساخت، طراحی و مهندسی توسط تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام می باشد.

پروژه نارنجستان 5 در قالب 1 بلوک 15 طبقه (11 طبقه مسکونی+3 طبقه منفی+1 طبقه لابی) با واحدهایی به متراژی 150 متر سه خوابه در مجموع 88 واحد مسکونی (هر طبقه 8 واحد) در مرحله تجهیز کارگاه، در حال ساخت می باشد.

تعاونی سازنده واحدهای پروژه نارنجستان 5 را به صورت سهام های 50 متری عرضه نموده است و برای خرید یک واحد 150 متری در این پروژه نیاز به 3 سهام 50 متری قابل تجمیع خواهید داشت.

امکانات برج نارنجستان5 در حال حاضر طبق تمامی پروژه های موجود در منطقه 22 برای هر واحد مسکونی عبارت است از:

پارکینگ و انباری، لابی و لابی من 24 ساعته، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سرمایش و گرمایش مرکزی، سالن همایش، سالن ورزشی، محوطه سازی و هلی پد.

 

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

سهام واحدهای پروژه نارنجستان5 همگی دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی ابنیه آکام به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند.

خرید و فروش این پروژه به صورت واریزی و امتیاز می باشد که هر سهام دارای واریزی، اقساط و قیمت امتیاز می باشد.

می توانید جهت استعلام قیمت امتیاز واحدهای پروژه نارنجستان 5 از تابلو اعلام قیمت سایت کافه ملک دیدن فرمائید.

 

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت پروژه نارنجستان5 به صورت علی الحساب بوده و ابتدای هر سال توسط تعاونی سازنده اعلام می شود.

در حال حاضر قیمت زمین،جواز و تراکم به صورت قطعی متری 26 میلیون تومان می باشد.

واریزی زمین و تراکم برای هر سهم 50 متری مبلغ 1.300.000.000 تومان می باشد.

اقساط ساخت علی الحساب نیز مبلغ 80.000.000 تومان برای آبان ماه 1402 به ازای هر سهم 50 متری از سوی تعاونی اعلام شده است.

جهت اطلاع از آخرین اخبار تعاونی ها و همچنین میزان واریزی و اقساط آنها، از پایگاه خبری چیتگرنیوز دیدن فرمائید.

 

توصیه کارشناسی؛

  • خرید و فروش سهام این پروژه تنها از طریق دفتر تعاونی و ثبت نقل و انتقال در دفترچه مالکیت صورت می گیرد.
  • سعی کنید قبل از خرید حتما از موقعیت مکانی پروژه بازدید نموده و به نام و اعتبار تعاونی به تنهایی، برای تصمیم به خرید گرفتن اکتفا نکنید.
  • قبل از خرید و امضای مبایعه نامه حتما نسبت به استعلام پرداختی های فروشنده و وضعیت جریمه یا تاخیر در پرداخت اقساط آن اقدام کنید.
  • در صورتی که امتیاز مورد معامله مشمول جریمه شده باشد، پرداخت جریمه تا روز نقل و انتقال به عهده فروشنده می باشد.
  • قیمت گذاری واحدها به اعضا براساس قیمت تمام شده با لحاظ ضریب مرغوبیت و احتساب مبلغ بالاسری هر واحد توسط تعاونی خواهد بود.