تجزیه و تحلیل پروژه نیکان مرواریدشهر؛

پروژه مسکونی، تجاری نیکان یکی از اولین پروژه های فاز دوم شهرک مرواریدشهر است که موفق به اخذ پروانه ساخت شد و در چند فاز امتیاز واحدهای خود را عرضه نمود که با استقبال خوبی روبرو شد.

باتوجه به افزایش قیمت امتیاز پروژه های مختلف منطقه 22، پروژه نیکان در حال حاضر به دلیل قیمت مناسبی که دارد یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذارانی است که تا سقف 2 میلیارد تومان قصد ورود به پروژه های پیش فروش در منطقه 22 تهران را دارند.

 

مشخصات عمومی پروژه مسکونی نیکان؛

پروژه مسکونی، تجاری نیکان در قالب 4 بلوک 15 طبقه B4,B3,B2,B1 (3 طبقه منفی+1طبقه لابی+12طبقه مسکونی) در مجموع 348 واحد با متراژهای 91.59 تا 133.41 متر توسط شرکت تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق در فاز دوم شهرک مرواریدشهر در حال ساخت می باشد.

          

روال نقل و انتقال و خرید و فروش پروژه نیکان چیتگر؛

پروژه نیکان به صورت واریزی و امتیازی در بازار خرید و فروش می شود.

تمامی اعضای پروژه نیکان دارای دفترچه مالکیت هستند و در دفتر تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند.

 

    

قیمت و شرایط پرداخت پروژه نیکان منطقه 22؛

پروژه نیکان در فاز ابتدایی زمین و تراکم را با قیمت متری 2.1 میلیون تومان عرضه کرد.

در فاز دوم و در چند مرحله با قیمت های 2.7 – 3.2 و 4 میلیون تومان زمین و تراکم را برمبنای متراژ اولیه 100 متر عرضه نمود.

در نهایت اعضای فاز 1 با پرداخت 270 میلیون تومان، پرداختی شان با اعضای فاز دوم برابر شد و در حال حاضر تفاوتی بین امتیاز اعضای فاز یک و دو وجود ندارد.

اقساط 1402 نیکان

شناسنامه و استعلامات پروژه نیکان مرواریدشهر؛

استعلام سازنده: شرکت ثمین اجرای دقیق به شماره ثبت 226 و شناسه ملی 10101301886 در تاریخ مهر ماه سال 1370 تاسیس شد. این شرکت با مشارکت و سهامداری 58 نفر از کارکنان زیر مجموعه سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع تأسیس گردیده است.

شرکت ثمین اجرای دقیق در طول سه دهه فعالیت خود پروژه های مختلفی را اجرا نموده است و یکی از اعضای اتحادیه تعاونی های نمونه رسا می باشد، که در ساخت و اجرای فازهای 1، 2 و 3 برج های مسکونی پارسیا و نیز پروژه اداری – تجاری آرتمیس مشارکت دارد.

استعلام زمین: زمین پروژه نیکان با متراژ 19.300 متر و تراکم مفید 34.800 متر مسکونی و 10.000 متر تراکم تجاری (در صورت موافقت اعضا و پرداخت هزینه به شهرداری) به پلاک ثبتی 4/2020 دارای سند تکبرگ می باشد. زمین فوق در موقعیت مکانی منطقه22 تهران، شهرک مرواریدشهر، فاز 2 قرار دارد.

استعلام پرونده شهرداری: پروژه نیکان در شهرداری منطقه22، دارای شماره پروانه 220008246 می باشد. پروژه در تاریخ خرداد 1402 در مرحله پایان فونداسیون می باشد. تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق گودبرداری زمین را به اتمام رسانده است و در حال اجرای بتن مگر و فونداسیون می باشد.

 

نتیجه گیری و توصیه کارشناسی؛

  • پروژه مسکونی،تجاری نیکان هم اکنون یکی از گزینه های ایمن جهت سرمایه گذاری در منطقه 22 شرداری تهران می باشد، ولی توصیه می شود حتما روند کار را با مشورت و همکاری یک مشاور انجام دهید.
  • دفترچه های امتیاز نیکان حتما می بایست توسط تعاونی صادر و نقل و انتقال نیز تنها در دفتر تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق قابل انجام می باشد، به هیچ وجه به وکالتنامه دفترخانه به تنهایی بسنده نکنید.
  • حتما در زمان نقل و انتقال دفترچه امتیاز، احراز هویت فروشنده و وضعیت واریزی تا تاریخ انجام معامله را از دفتر تعاونی استعلام بگیرید.
  • حداقل در پایان هر فصل، وضعیت واریزی اقساط و رتبه خود را از دفتر تعاونی استعلام بگیرید تا از ثبت واریزی های خود در سیستم تعاونی اطمینان حاصل نمائید.
  • با دنبال کردن این صفحه در سایت دانشنامه آندلس، می توانید در جریان آخرین استعلامات و مراحل پیشرفت فیزیکی پروژه نیکان قرار بگیرید.