شرکت نامی اریکه پارسیان

تجزیه و تحلیل؛

پروژه برج باغ مسکونی فردیس چهارمین پروژه شرکت نامی اریکه پارسیان می باشد که باتوجه به شم اقتصادی و فوق العاده فنی و تخصصی اتاق فکر این شرکت، به لحاظ موقعیت مکانی، خارج از منطقه 22 و در منطقه ای واقع شده است که از منظر سرمایه گذاری بسیار مستعد پیشرفت بوده و طی سالیان اخیر با توجه به جغرافیا و آب و هوای بی نظیرش توانسته است، نظر مساعد سازندگان و سرمایه گذاران پایتخت نشین را به خود جلب نماید.

محدوده فردیس با توجه به بافت بی نظیری که دارد، بیشتر برج باغ های مجلل و لوکس را شامل شده و همچنان رو به توسعه و بزرگ تر شدن پیش می رود و این روند منجر به افزایش تقاضا طی آینده ای نزدیک و بالاتر رفتن قیمت ملک در این محدوده خواهد شد.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه فردیس؛

پروژه مسکونی برج باغ فردیس در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با زیربنای تقریبی 37 هزار متر مربع، در قالب یک برج 15 طبقه (2 طبقه منفی پارکینگ و انباری، 1 طبقه لابی و مشاعات و 12 طبقه مسکونی) تعریف شده است. تعداد تیپ و متراژ واحدهای این پروژه بزودی نهایی شده و اعلام می گردد.

پروژه مسکونی برج باغ فردیس که با بهره گیری از بالاترین استانداردهای طراحی سازه اجرا و به بهره برداری خواهد رسید، در یکی از خوش آب و هواترین مناطق استان البرز و در شهر فردیس واقع شده است که از نظر دسترسی به بزرگراه ها و شاهراه های اصلی درون شهری و بین شهری از موقعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

از جمله امکانات متعدد در نظر گرفته شده برای این پروژه می توان مواردی نظیر؛ لابی مجلل و مبله، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور (نفربر و حمل بار) با سرعت بالا، دو دستگاه پله فرار، مشاعات مجهز به روشنایی هوشمند، مصالح مصرفی دارای استاندارد و مصرف بهینه انرژی، اختصاص پارکینگ و انباری مجزا، تراس و خواب مستر جهت هریک از واحدها را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای برج باغ مسکونی فردیس دارای کارتکس و دفترچه مالکیت می باشند و این واحدها صرفا در دفتر شرکت نامی اریکه پارسیان به صورت قطعی قابل نقل و انتقال بوده و صد البته این نقل و انتقال می بایست با اطلاع و هماهنگی دفتر شرکت انجام پذیرد. خرید و فروش واحدهای این پروژه نیز پس از اتمام ثبت نام اولیه مشخص و اعلام خواهد شد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

مبلغ واریزی جهت زمین و اخذ پروانه پروژه برج باغ مسکونی فردیس در حال حاضر مشخص نبوده و تنها مبلغی که جهت پیش ثبت نام از طرف شرکت سازنده اعلام شده است، 10 میلیون تومان برای هر واحد مسکونی می باشد.

پیش بینی اولیه شرکت سازنده برای هزینه زمین، تراکم و ساخت به صورت علی الحساب متری 14 میلیون تومان است که این عدد باتوجه به ارزش املاک آن محدوده که به نرخ امروز به صورت میانگین 30 میلیون تومان می باشد، بسیار به صرفه و جهت سرمایه گذاری دارای توجیه اقتصادی است. مبالغ دقیق تر و جزئی تر و همچنین جدول اقساط پروژه از طریق همین سایت، متعاقبا اعلام می گردد.

توصیه کارشناسی؛

  • در هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه اخذ مدارک فروشنده شامل فیش های واریزی و برگه استعلام واریزی ضروری بوده و می بایست مشخصات فروشنده با مشخصات درج شده در مدارک یکی باشد. (باتوجه به اینکه برای این پروژه هنوز کارتکس و دفترچه صادر نشده است لذا در حال حاضر برای واحدهای این پروژه تنها رسید چک پرداخت اولیه با مهر و امضای تعاونی سندیت دارد)
  • اخذ استعلام بروز واریزی های فروشنده از تعاونی ضروریست و چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله باشد، پرداخت جریمه بر عهده فروشنده است.
  • تمامی نقل و انتقالات می بایست در دفتر تعاونی انجام پذیرد و هرگونه وکالت نامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • نسبت به جایگزینی نام خود در سیستم تعاونی اطمینان حاصل نموده و سعی کنید حتی المقدور در پرداخت اقساط خوش حساب باشید.