تعاونی مسکن مرزبانی ناجا

تجزیه و تحلیل؛

پروژه تجاری – اداری یاس 3 که در حدفاصل میدان موج و میدان ساحل قرار گرفته است متعلق به تعاونی مسکن مرزبانی نیروی انتظامی می باشد. این پروژه نیز همچون پروژه های لکسون و ملت 2 موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و قطعا پس از افتتاح واحدهای تجاری اش رشد چشمگیری خواهد داشت. همچنین افتتاح این پروژه کمک شایانی به رونق پروژه های تجاری منطقه 22 خواهد کرد. در پروژه یاس 3 تمامی اعضا واحدهای خود را انتخاب کرده اند و خرید از واحدهای تجاری یا اداری این پروژه جهت شروع کسب و کار، انتخابی هوشمندانه تلقی می گردد.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه تجاری – اداری یاس 3؛

پروژه تجاری – اداری یاس 3 در قالب یک برج 23 طبقه با مجموع 175 واحد تجاری – اداری تعریف شده است. این پروژه که زیربنایی بالغ بر 36 هزار متر مربع دارد متشکل از 63 واحد تجاری (با میانگین مساحت 30 مترمربع برای هر واحد)، 112 واحد اداری (با میانگین مساحت 90 مترمربع برای هریک از واحدها) و 6 طبقه پارکینگ می باشد.

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این پروژه می توان؛ سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق و اختصاص پارکینگ و انباری مجزا جهت هر واحد را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

خرید و فروش واحدهای پروژه تجاری – اداری یاس 3 به صورت متری و با شرایط پرداخت مشخص و یا تسویه درجا انجام پذیر است. واحدهای تجاری – اداری این پروژه بر دو نوع ذیل می باشند؛

  • واحدهایی که متعلق به اعضای تعاونی مسکن ناجا بوده و دارای دفترچه مالکیت هستند. نقل و انتقال این واحدها بصورت قطعی در دفترتعاونی امکان پذیر می باشد.
  • واحدهایی که متعلق به سازنده می باشد. نقل و انتقال این واحدها از طریق قرارداد در دفتر سازنده قابل انجام است.

قیمت و شرایط پرداخت؛

در  پروژه تجاری – اداری یاس 3 واریزی اعضا به تعاونی تکمیل شده است و فروش این واحدها به صورت ملکیت کامل می باشد که معمولا پرداخت به صورت نقدی بوده و درصد کمی (5 تا 10 درصد) بابت تحویل و سند باقی می ماند. قیمت این واحدها بسته به کاربری، طبقه، جهت و مرغوبیت واحد متفاوت است.

علاقمندان می توانند جهت استعلام بروز قیمت واحدهای پروژه یاس 3 با مشاورین ما در تیم پیش فروش مسکن آندلس تماس حاصل نمایند.

توصیه کارشناسی؛

  • در هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه یا قرارداد، ارائه مدارک فروشنده (قرارداد یا فیش های واریزی) الزامی بوده و می بایست مشخصات فروشنده با مشخصات درج شده در مدارک منطبق باشد.
  • اخذ استعلام بروز واریزی های قبلی فروشنده از تعاونی ضروریست و چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله باشد پرداخت جریمه برعهده فروشنده است.
  • تمامی نقل و انتقالات می بایست در دفتر سازنده انجام پذیرد و هرگونه وکالت نامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • قبل از انجام معامله حتما از واحد مورد نظر در طبقه و جهت خود بازدید نموده و به بازدید از واحد نمونه اکتفا ننمایید.