تعاونی مسکن کارکنان شهرداری منطقه 22

تجزیه و تحلیل؛

پروژه تجاری – مسکونی ونوس که متعلق به تعاونی مسکن کارکنان شهرداری منطقه 22 می باشد، از نظر تعداد واحد و بلوک یکی از بزرگترین پروژه های شهرک مرواریدشهر محسوب می گردد. تعاونی سازنده در حال حاضر با فروش یکی از بلوک های 3 گانه به وضعیت خوبی رسیده است و باتوجه به توقفی که داشته است و همچنین تغییرات مثبتی که در روند تعاونی ایجاد شده است و همچنین تزریق نقدینگی ناشی از فروش بلوک C انتظار می رود روند پیشرفت فیزیکی پروژه ونوس از این پس قابل توجه باشد. پروژه ونوس می تواند یکی از گزینه های مناسب جهت سرمایه گذاری و سکونت در آینده ای نزدیک باشد.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه تجاری – مسکونی ونوس؛

پروژه تجاری – مسکونی ونوس در قالب 2 برج (A ، B)  21 طبقه (17 طبقه مسکونی+ 1 طبقه لابی و تجاری+ 3 طبقه منفی) تعریف شده است که برج های اول و دوم (A و B) پیشرفت فیزیکی یکسانی داشته اند و در مرحله 10 طبقه سقف و اسکلت می باشد. برای هر یک از طبقات این برج ها 8 واحد مسکونی با متراژهای 90 تا 111 مترمربع و بصورت  2 و 3 خوابه در نظر گرفته شده است.

در پروژه ونوس هر یک از اعضا مالک 5 سهم از واحدهای تجاری نیز می باشند.

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای پروژه ونوس می توان؛ لابی مجلل 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی (چیلر)، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هر واحد، درب ضد سرقت و هلی پد را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه ونوس دارای دفترچه مالکیت بوده و نقل و انتقال این واحدها در دفتر تعاونی به صورت قطعی انجام پذیر می باشد. خرید و فروش واحدهای این پروژه هم اکنون به صورت واریزی و امتیازی است.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت پروژه ونوس جهت اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 12 میلیون تومان اعلام شده است که این قیمت هر ساله با توجه تورم افزایش پیدا می کند و در قالب اقساط از اعضا دریافت می گردد.

واریزی اعضا تا پایان سال 1401 مبلغ 310.000.000 تومان می باشد.

 

اقساط پروژه ونوس جهت 4 ماه ابتدایی سال 1402 نیز به شرح زیر می باشد:

مبلغ 40 میلیون تومان    فروردین 1402

مبلغ 40 میلیون تومان    خرداد 1402

مبلغ 40 میلیون تومان    تیر 1402

 

توصیه کارشناسی؛

  • تمامی واحدهای پروژه ونوس دارای دفترچه مالکیت بوده و می بایست در هنگام خرید و فروش این دفترچه به همراه سایر مدارک، جهت رویت و بررسی از سوی فروشنده به خریدار ارائه گردد.
  • خوش حسابی در پرداخت اقساط تاثیر بسزایی در اولویت رتبه بندی جهت انتخاب واحد خواهد داشت.
  • ضروریست به منظور آگاهی یافتن از بروز مشکلات احتمالی و رفع این مشکلات، دوبار در سال نسبت به اخذ استعلام واریزی از تعاونی اقدام نمایید.