تعاونی مسکن شمیم رحمت متعلق به کارکنان هوا فضای سپاه

تجزیه و تحلیل؛

پروژه شمیم رحمت 3 در زمان آغاز به کار، در سال 1398 به یکی از پدیده های منطقه 22 بدل گشت. این پروژه عظیم که متشکل از تعداد بسیار زیادی واحد مسکونی بود، این واحدها را بصورت سهام به اعضا واگذار کرد. در مرحله ثبت نام و پذیره نویسی خیل کثیری از اعضای اولیه با هدف مشورت و یا فروش سهام خود روانه بازار شدند که این امر سبب کاهش بیش از اندازه سهام این پروژه گردید به گونه ای که با اتمام ثبت نام و پذیره نویسی، قیمت سهام پروژه شمیم رحمت 3 سقوطی چشمگیر داشته و به مبلغی کمتر از واریزی رسید. به مرور زمان و با کاهش عرضه سهام این پروژه در بازار، سهام شمیم رحمت 3 به قیمت حقیقی خود نزدیک تر گشت و می توان گفت هم اکنون سهام این پروژه به ثبات نسبی رسیده است و قیمتی منطقی دارد.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه شمیم رحمت 3؛

پروژه شمیم رحمت 3 در قالب 4 برج 25 طبقه و با واحدهایی با متراژ 85 تا 150 مترمربع تعریف شده است. ساخت این پروژه که در منطقه 22، بلوار کوهک، بلوار علوم فنون واقع شده است در سال 98 آغاز شد و تعاونی سازنده موعد تحویل 48 ماهه را برای این پروژه تعیین نمود.

این پروژه در قالب سهم هایی با ارزش 1 مترمربع به اعضا واگذار گردیده است و به هر یک از اعضا یک بسته شامل 10 سهم اختصاص یافت. اعضایی که قصد انتخاب واحد دارند می بایست تا زمان تحویل، تعداد سهام خود را به حداقل 100 سهم برسانند.

از جمله امکانات پروژه شمیم رحمت3 می توان؛ محوطه سازی، لابی مجلل 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هر واحد و درب ضد سرقت را نام برد.

 روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

سهام پروژه شمیم رحمت 3 به صورت واریزی و امتیازی قابل خرید و فروش می باشد و هر سهم دارای فیش واریزی تعاونی و وکالتنامه محضری است. نقل و انتقال سهام این پروژه در دفتر تعاونی شمیم رحمت قابل انجام است.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت پروژه شمیم رحمت 3 جهت اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 4.5 میلیون تومان اعلام شده است. اقساط مربوط به هر بسته سهام این پروژه (شامل 10سهم)  برای مدت 48 ماه، به صورت ماهیانه یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

توصیه کارشناسی؛

  • جهت خرید سهام پروژه شمیم رحمت 3 ارائه فیش واریزی براساس کدپرسنلی فروشنده و یا وکالتنامه محضری براساس فیش واریزی اولیه با مشخصات شناسنامه ای فروشنده الزامیست.
  • نقل و انتقال سهام های این پروژه تنها از طریق دفتر تعاونی و پس از اخذ استعلام واریزی و جرایم احتمالی از دفتر تعاونی انجام پذیر می باشد.
  • در صورت صدور جریمه روی سهام، پرداخت جریمه بر عهده فروشنده است.
  • پرداخت به موقع و حتی المقدور پیش از موعد اقساط تاثیر بسزایی در رتبه بندی و انتخاب طبقه خواهد داشت.
  • سهامدارانی که قصد انتخاب واحد و همچنین سکونت در این پروژه را دارند می بایست تعداد سهام خود را حداقل به 100 سهم برسانند.