شرکت نامی اریکه پارسیان

تجزیه و تحلیل پروژه؛

برج مسکونی مروارید بقیه اله یکی از اولین پروژه های احداث شده در شهرک مروارید شهر منطقه 22 تهران است. شرکت نامی اریکه پارسیان یکی از معتبرترین و خوشنام ترین شرکت های سازنده در منطقه 22 و به طور خاص در شهرک مرواریدشهر، با ساخت پروژه مروارید بقیه اله 1 توانست اعتبار و رزومه ی در خور توجهی کسب نماید. این پروژه که متعلق به پزشکان بیمارستان بقیه اله (عج) می باشد را می توان به عنوان یک پروژه مناسب معرفی نمود، چرا که  پروژه مروارید 1، در مدت زمان مقرر و با قیمت قرارداد ساخت تعیین شده به اتمام رسید و از نظر کیفیت ساخت نظر مساعد اعضای تعاونی را جلب کرد که در نتیجه این عوامل، این پروژه متقاضیان بسیاری دارد.

اگر به دنبال یک واحد مسکونی نوساز با قیمت مناسب هستید برج مروارید بقیه اله را در اولویت بازدید قرار دهید.

مشخصات عمومی و شناسنامه برج مروارید بقیه اله 1؛

پروژه مروارید بقیه اله یا مروارید 1 (برج افرا) درغربی ترین قسمت شهرک مرواریدشهر، در قالب یک برج 30 طبقه (25 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و مشاعات و 4 طبقه منفی پارکینگ) تعریف شده است.

در هر یک از طبقات این برج 8 واحد با متراژهای 125، 145 و 155 متری بصورت دو و سه خوابه قرار گرفته است.

برج مروارید بقیه اله دارای امکاناتی از قبیل لابی مجلل، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، درب ضد سرقت و پارکینگ و انباری برای هر یک از واحدهای مسکونی می باشد که مجموعه این امکانات توانسته است این برج را به یکی از کامل ترین و مقرون به صرفه ترین پروژه های منطقه تبدیل نماید.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

از آنجایی که واریزی اقساط اعضا به تعاونی به اتمام رسیده و انتخاب واحد نیز انجام شده است، پروژه مروارید بقیه اله 1 (افرا) به صورت متری و تسویه درجا خرید و فروش می شود. در حال حاضر تمامی اعضا دارای دفترچه مالکیت هستند و پس از انتخاب واحد و انتخاب پارکینگ و انباری، نامه تحویل واحد را نیز دریافت کرده اند.

دفترچه های مالکیت هر واحد در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشد.

قیمت و شرایط پرداخت برج مروارید 1؛

پروژه مروارید 1 (افرا) نیز همانند سایر پروژه های تعاونی ساز در منطقه 22 به صورت قرارداد ساخت علی الحساب با اعضا، فعالیت خود را آغاز نمود. این قرارداد به صورت علی الحساب متری 2.5 میلیون تومان بود که همزمان با پایان پروژه، قیمت تمام شده محاسبه و مابه تفاوت توسط اعضا واریز گردید. این مابه تفاوت دربرگیرنده هزینه مشاعات، انشعابات و ضریب طبقات نیز بود. همزمان با اتمام پروژه، اقساط اعضا نیز تکمیل شد و اعضا هیچگونه واریزی دیگری به تعاونی ندارند. هم اکنون قیمت واحدهای این برج بسته به طبقه، جهت و مرغوبیت واحد متفاوت بوده و به صورت پرداخت نقدی می باشد. جهت استعلام قیمت به روز می توانید با مشاورین تیم املاک آندلس تماس بگیرید.

توصیه کارشناسی ؛

برج مروارید بقیه اله 1 (افرا) را با توجه به دارا بودن سازنده ای موفق و نیز ساکنین برج که همگی از پزشکان بیمارستان بقیه اله هستند، می توان در زمره پروژه های مثال زدنی و با پرستیژ محسوب کرد. همچنین مالکین در این برج سکونت در یک موقعیت مکانی آرام و دنج را تجربه خواهند کرد.

قرار گرفتن مروارید بقیه اله 1 (افرا) در شهرک مرواریدشهر نکته مثبت دیگر این پروژه محسوب می گردد. چراکه با گذر زمان هر روز بر ارزش این شهرک افزوده شده و تمامی برج هایی که در این منطقه قرار گرفته اند – در حدود 60 برج – همگی در حال رشد و افزایش قیمت هستند.

و در نهایت باید گفت که اگر دقیقا در پی خریدی هستید که در عین منطقی بودن قیمت، از کیفیت مناسب و بالایی نیز برخوردار بوده و موقعیت مکانی رو به رشد و آینده داری داشته باشد و در آینده ای نه چندان دور جزء برج های خوش فروش و با متقاضیان فراوان بوده  و همچنین برای سکونت نیز تمامی امکانات و ویژگی های رفاهی یک برج کامل را دارا باشد، برج مروارید 1 یا مروارید بقیه اله یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید.

خریداران جهت خرید واحدهای این برج باید موارد زیر را مدنظر قرار دهند؛

  • جهت خرید واحد از این پروژه مدارک و دفترچه مالکیت واحد جهت انجام معامله و نوشتن مبایعه نامه الزامی است.
  • مشخصات مالک می بایست با مشخصات قید شده در دفترچه مالکیت یکسان باشد.
  • قبل از خرید نسبت به گرفتن استعلام واریزی و جرایم احتمالی اقدام نمایید.
  • نقل و انتقال پروژه مروارید بقیه اله 1، تنها از طریق دفتر شرکت نامی اریکه پارسیان انجام می پذیرد و هرگونه وکالتنامه یا سند محضری دیگر به تنهایی از درجه اعتبار ساقط است.