تعاونی مسکن خادمین شهرداری

تجزیه و تحلیل؛

پروژه خادمین شهرداری از جمله پروژه های مسکونی شهرک مرواریدشهر است که در روند ساخت با فراز و فرودهای بسیاری روبرو گردیده و از برنامه زمانبندی خود عقب مانده است. گرچه این امر را نمی توان ایرادی بزرگ دانست چرا که این پروژه تنها پروژه ای نیست که با این وضعیت مواجه شده است.

در نهایت در سال 98 و پس از توافق با یک سازنده جدید پروژه خادمین در مسیر پیشرفت فیزیکی قرار گرفت و توانست رضایت نسبی اعضا را جلب نماید و در حال حاضر می توان این پروژه را گزینه ای مناسب برای خانه دار شدن دانست.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه خادمین شهرداری؛

پروژه مسکونی خادمین شهرداری در قالب 3 برج 21 طبقه تعریف شده است. برای این پروژه که در شهرک مرواریدشهر واقع در منطقه 22 شهرداری تهران در حال ساخت می باشد موعد تحویل 1400 مقرر گردیده است.

این پروژه در سه فاز ذیل در حال اجرا می باشد؛

فاز یک (بلوک F11)

این فاز شامل یک برج 21 طبقه بوده و برای هریک از طبقات آن 7 واحد با متراژهای 87 تا 136 مترمربع، بصورت یک تا سه خوابه در نظر گرفته شده است.

فاز دو (بلوک E10)

فاز 2 شامل برجی 21 طبقه می باشد که برای هریک از طبقات آن 8 واحد با متراژهای 117 تا 157 مترمربع، بصورت دو و سه خوابه تعریف شده است. موعد تحویل این فاز مردادماه سال 1400 عنوان شده است.

فاز سه

این فاز در مرحله تمدید جواز است.

از جمله امکانات پروژه خادمین می توان؛ لابی مجلل 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هر واحد و درب ضد سرقت را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه خادمین شهرداری دارای دفترچه مالکیت بوده و نقل و انتقال این واحدها تنها از طریق دفتر تعاونی و به صورت قطعی در دفترچه اعضا قابل انجام است.

این واحدها به صورت واریزی و امتیازی خرید و فروش می شوند.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت پروژه خادمین شهرداری برای اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 2.3 میلیون تومان اعلام شده بود که قطعا این قیمت مورد بازنگری قرار گرفته و افزایش خواهد داشت.

هزینه ساخت به صورت اقساط ماهانه توسط اعضا به تعاونی پرداخت می گردد.

علاقمندان می توانند جهت استعلام بروز قیمت واحدهای پروژه خادمین با مشاورین ما در تیم پیش فروش مسکن آندلس تماس حاصل نمایند.

توصیه کارشناسی؛

  • هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه ارائه مدارک فروشنده (دفترچه عضویت یا فیش های واریزی و برگه استعلام واریزی) الزامی بوده و می بایست مشخصات فروشنده با مشخصات درج شده در مدارک منطبق باشد.
  • اخذ استعلام بروز واریزی های قبلی فروشنده از تعاونی ضروری بوده و چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله باشد پرداخت جریمه بر عهده فروشنده است.
  • نقل و انتقال می بایست در دفتر تعاونی انجام پذیرد و هرگونه وکالت نامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • با توجه به تاثیر بسزای پرداخت به موقع اقساط در رتبه بندی جهت انتخاب واحد و طبقه، لذا نسبت به این مهم و حتی المقدور پرداخت پیش از موعد اقساط مبادرت نمایید.