تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

نارنجستان 2 کوهک

تجزیه و تحلیل؛

پروژه نارنجستان 2 چند ماه پس از پروژه نارنجستان 1 آغاز بکار نمود. این پروژه، دومین پروژه تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام بود که در نزدیکی پروژه اول یعنی در بلوار علوم و فنون واقع در بلوار کوهک احداث گردید.

استقبال اعضا از پروژه نارنجستان 2 بسیار چشمگیر بود. در مدت زمانی کوتاه تمامی واحدها ثبت نام شده و کارگاه پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن تجهیز شد و گوبرداری پروژه آغاز گردید. بدین ترتیب بود که تعاونی ابنیه آکام توانست در دومین پروژه خود نیز سرمایه گذاران و خریداران املاک منطقه 22 را شگفت زده نماید، چرا که با شروع دومین پروژه در طی یکسال ثابت کرد توانایی اجرای همزمان چند پروژه ضمن حفظ کیفیت درعین سرعت منطقی و منظم پیشرفت پروژه ها را دارا می باشد. همچنین تعاونی ابنیه آکام پروژه های نارنجستان 3 ، نارنجستان 4 و نارنجستان 5 را نیز به صورت همزمان در منطقه 22 تهران در دست ساخت دارد.

از این پس نام تعاونی ابنیه آکام برای هر پروژه ای ضامن اعتماد سرمایه گذاران و خریداران ملکی در منطقه 22 خواهد بود.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه نارنجستان 2؛

نکته ی قابل ملاحظه در خصوص پروژه نارنجستان 2، پیشرفت فیزیکی سریع این پروژه و سبقت گرفتن آن از پروژه نارنجستان 1 بود که چندین  ماه زودتر آغاز بکار کرده بود. با وجود یکی بودن تعاونی سازنده و تیم پیمانکاری در هردو پروژه، گویا چرخ روزگار به نفع این پروژه چرخید و در نتیجه ی همین روند سریع اجرای پروژه نارنجستان 2 بود که این پروژه متقاضیان و علاقمندان بسیاری پیدا کرد. همین امر منجر به بالا رفتن ارزش و قیمت امتیازهای پروژه نارنجستان 2 گردید و با بالا رفتن تعداد معاملات در دفتر تعاونی، اعضایی که توان پرداخت کمی داشتند جای خود را به اعضای تازه نفس با نقدینگی بالاتر دادند. اعضای جدید که انگیزه زیادی برای اولویت پیدا کردن در انتخاب طبقه و جهت داشتند سعی در جبران اقساط معوقه نمودند که این پروسه و تزریق نقدینگی روند پیشرفت فیزیکی پروژه را تسریع نمود.

تعاونی، ساخت پروژه نارنجستان 2 را در بهار سال 1398 آغاز نمود و موعد تحویل 36 ماهه را برای این پروژه مقرر کرد. هم اکنون تمامی واحدها به مالکین تحویل و در آن ساکن می باشند.

پروژه نارنجستان 2 در قالب 2 برج 14 طبقه (2 طبقه منفی پارکینگ، 1 طبقه لابی و 11 طبقه مسکونی) تعریف شده است. برای هر یک از طبقات این برج ها  5 واحد با متراژ تقریبی 100 مترمربع و دوخوابه – در مجموع 132 واحد مسکونی – در نظر گرفته شده است.

مجتمع مسکونی نارنجستان 2 با توجه به امکانات کامل و واقع شدن در بلوار کوهک گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری یا سکونت محسوب می گردد.

از جمله امکانات پروژه نارنجستان 2 می توان؛ لابی مجلل، 2 دستگاه سوئیت سرایداری واقع در طبقه همکف، سالن اجتماعات، نورپردازی نما، پارکینگ دوچرخه، سالن بازی کودکان، سالن بیلیارد و فوتبال دستی، زمین ورزشی و زمین های بازی، 4 لاین آسانسور، دوربین مداربسته، اینترنت و آنتن مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، درب ضد سرقت، سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد و پارکینگ و انباری جهت هر واحد را نام برد.

نارنجستان 2 کوهک

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه نارنجستان 2 دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند. خرید و فروش واحدهای این برج ها به صورت متری صورت می پذیرد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت برج های نارنجستان 2 جهت اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 6.7 میلیون تومان برآورد و اعلام گردید و اعضا ملزم به پرداخت اقساط تا زمان تحویل پروژه بودند. در حال حاضر پروژه به اتمام رسیده و تحویل اعضا گردیده است.

توصیه کارشناسی؛

  • نقل و انتقال واحدها برج های نارنجستان 2 تنها از طریق دفتر تعاونی ابنیه آکام رسمیت داشته و هرگونه وکالتنامه یا سند محضری دیگری فاقد اعتبار است.
  • تمامی واحدهای این پروژه دارای دفترچه مالکیت می باشند که این دفترچه در هنگام خرید و فروش می بایست از سوی فروشنده به خریدار ارائه گردد.
  • چنانچه قصد خرید واحد در پروژه نارنجستان 2 را دارید، دقت کنید نام و مشخصات فروشنده با نام و مشخصات درج شده در دفترچه مالکیت یکسان باشد. البته اگر واحد برای بار دوم معامله شده است، نام و مشخصات مالک می بایست در انتهای دفترچه و در جدول نقل و انتقال درج شده باشد.
  • میزان واریزی و خوش حسابی در پرداخت اقساط قبلی می بایست از دفتر تعاونی استعلام گردد و در صورتی که واحد مشمول جریمه شده است، پرداخت جریمه تا تاریخ نقل و انتقال بر عهده فروشنده می باشد.