تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

تجزیه و تحلیل؛

تعاونی ابنیه آکام با آغاز پروژه نارنجستان 3، در حقیقت سومین گام موفقیت آمیز خویش را برداشت و توانست اعتماد بخش عظیمی از سرمایه گذاران و خریداران در منطقه 22 را به سمت خود جلب نماید.

همانند پروژه های نارنجستان 1 و 2، استقبال از این پروژه نیز بسیار در خور توجه بود. ثبت نام در پذیره نویسی نارنجستان 3 با چنان سرعت غیرقابل باوری به اتمام رسید که حتی اعضای تعاونی سازنده را نیز غافلگیر نمود.

نکته جالب توجه در خصوص پروژه های سه گانه نارنجستان در این است که همزمان با پیشرفت فیزیکی هریک از این سه پروژه، شاهد افزایش قیمت و ارزشمند تر شدن چشمگیر امتیاز واحدهای این پروژه ها بوده ایم.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه نارنجستان 3؛

پروژه مسکونی نارنجستان 3 در قالب 3 برج 11 طبقه (2 طبقه منفی پارکینگ، 1 طبقه لابی و 8 طبقه مسکونی) با میانگین متراژ 142 مترمربع برای هریک از واحدها تعریف شده است.

عملیات ساخت این پروژه که در شمال بزرگراه خرازی، امتداد همت به سمت غرب و روبروی ایران مال واقع شده است، در اواسط سال 1398 با موعد تحویل 36 ماهه آغاز گردید. از آنجایی که پروژه از موقعیت مکانی خوب و سازنده ای خوش نام برخوردار است لذا قطعا در آینده ای نزدیک تبدیل به یکی از پروژه های پرفروش در منطقه 22 خواهد شد.

از جمله امکانات این پروژه می توان؛ لابی مجلل، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، هلی پد، درب ضد سرقت و پارکینگ و انباری جهت هر واحد را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه نارنجستان 3 دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند. خرید و فروش واحدهای این پروژه به صورت واریزی و امتیازی انجام می پذیرد.

امتیاز واحدهای پروژه نارنجستان 3 به صورت 1/5، 3، 4/5 و 6 دانگ خرید و فروش می گردد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت برج های نارنجستان3 جهت اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 7.350.000 تومان برآورد گردید، که از این مبلغ، 4.5 میلیون تومان مربوط به هزینه ساخت و 2.850.000 تومان  بعنوان هزینه زمین، تراکم و جواز اعلام شد، که تا زمان تحویل، توسط اعضا به صورت اقساط می بایست به تعاونی پرداخت گردد.

واریزی بروز اعضا برای هر واحد در پروژه نارنجستان 3 تا پایان سال 1401 مبلغ 1.690.000.000 تومان می باشد.

 

توصیه کارشناسی؛

  • تمامی واحدهای این پروژه دارای دفترچه مالکیت بوده و می بایست در هنگام خرید و فروش از سوی فروشنده به خریدار جهت رویت و بررسی ارائه گردد.
  • نقل و انتقال امتیازهای پروژه نارنجستان 3 تنها از طریق دفتر تعاونی ابنیه آکام رسمیت داشته و هرگونه وکالتنامه یا سند محضری دیگری به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • در هنگام معامله، میزان واریزی و خوش حسابی در پرداخت اقساط قبلی می بایست از دفتر تعاونی استعلام گردد و در صورتی که واحد مشمول جریمه باشد، پرداخت جریمه تا تاریخ نقل و انتقال بر عهده فروشنده می باشد.
  • خوش حسابی در پرداخت اقساط تاثیر بسزایی در اولویت بندی در زمان انتخاب واحد در انتهای پروژه خواهد داشت.