شهرداری منطقه 22

مجموعه اسب سواری ابرش که بزرگترین پردیس سوارکاری کشور خواهد بود، تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران است و در منطقه 22 و در بخش غربی پارک جنگلی چیتگر در حال ساخت می باشد.

شهرداری منطقه 22 در سال 1388 ساخت این مجموعه را در محدوده ای با وسعت 8 هکتار آغاز نموده است که در حال حاضر در مرحله تکمیل ابنیه و محوطه سازی بوده و بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این مجموعه 5 مانژ تمرینی با مساحت کلی 2 هزار متر مربع را شامل شده و متشکل از بخش های ذیل می باشد:

  • طبقه همکف با مساحتی بالغ بر 2500 متر مربع

برای این بخش، 80 باکس نگهداری اسب بر اساس استانداردهای بین المللی، 16 باب زین خانه و خدمات پشتیبان، کافی شاپ و رختکن در نظر گرفته شده است.

  • طبقه اول با 1400 متر مربع زیربنا

این طبقه شامل 17 واحد اقامتی جهت استفاده مربیان و همچنین کلاس‌های آموزشی، سالن کنفرانس، فضای اداری و فضای ویژه انتظار مراجعان خواهد بود.

همچنین فضاهای پذیرایی، اقامتی و تفریحی، مرکز آموزشی، نمایشگاه گل و گیاه، سرگرمی و فضای بازی کودکان و پارکینگهای عمومی و اختصاصی نیز برای این مجموعه تعریف شده است.

مجموعه اسب سواری ابرش با توجه به وسعت زیاد و دارا بودن امکاناتی گسترده، علاوه بر بهره‌برداری عمومی، قابلیت برگزاری مسابقات کشوری را نیز دارا می باشد.

نشانی باشگاه سوارکاری ابرش:

منطقه 22، فاز غربی پارک چیتگر، درب شماره ۳

شماره تماس:

۰۹۱۹۳۰۱۰۰۳۵

09123018313