قیمت امتیاز پروژه های چیتگر منطقه 22 را از کجا بگیریم؟!

قیمت امتیاز پروژه چیتگر را از کجا بگیریم که منصفانه و واقعی باشد؟

منطقه 22 تهران علاوه بر قطب گردشگری، به یک منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه گذاران حوزه املاک تبدیل شده است.

با نگاهی گذرا به تعداد برج های ساخته شده و پروژه های در دست ساخت در این منطقه، به این نتیجه خواهیم رسید. در حال حاضر در هیچ منطقه ای از پایتخت به این اندازه پروژه در حال ساخت به صورت همزمان وجود ندارد.

طبیعی است که وجود این تعداد پروژه در یک منطقه حجم زیادی از خریدار و فروشنده را در اطراف خود می طلبد.

بنابراین بازار امتیاز پروژه های در حال ساخت در منطقه 22 و اطراف دریاچه چیتگر بسیار وسیع و گسترده است.

بدنبال این گستردگی، تعداد قابل توجهی اشتغال ایجاد شده است که همگی حول محور سرمایه گذاری در املاک منطقه 22 می چرخد.

این توضیحات ابتدایی از این جهت بود که بدانید اگر با بازار امتیاز برج های منطقه 22 و چیتگر تابحال آشنا نشده اید، زمان را از دست ندهید و مقاله “امتیاز چیست؟” را حتما مطالعه کنید.

اما هدف از نگارش این مطلب، بررسی این نکته است که قیمت و نرخ امتیاز هر پروژه را چگونه می توانیم استعلام بگیریم؟ آیا اصلا مرجع مناسب و قابل اطمینانی جهت استعلام قیمت امتیاز پروژه های چیتگر وجود دارد؟

تابلو اعلام قیمت کافه ملک

با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه می شوید که دفاتر املاک و سایت های بی شماری تبلیغات امتیاز کرده اند. اما به ندرت قیمت و نرخ امتیاز را اعلام می کنند. اگر برای استعلام قیمت با چند مشاور تماس بگیرید، هر کدام عدد متفاوتی را اعلام می کنند. (برخی نیز اصلا قیمت اعلام نمی کنند و از شما دعوت می کنند که حضوری به دفترشان مراجعه کنید) اما گروه مشاورین املاک کافه ملک با ایجاد یک جدول در سایت خود با نام “تابلو اعلام قیمت کافه ملک” نسبت به اعلام قیمت امتیاز پروژه های در حال ساخت در چیتگر اقدام نموده است. (جهت مطالعه راهنمای استفاده تابلو اعلام قیمت کافه ملک کلیک کنید)

معمولا مشاورانی که قیمت امتیاز را در سایت یا آگهی شان درج می کنند، مشاورهای قابل اطمینان تری هستند.

شما می توانید با اطلاعات کامل تر و محاسبات دقیق تری در دفترشان حاضر شده و برای خرید اقدام کنید.

همچنین جهت سرمایه گذارانی که نگاه حرفه ای تری نسبت به این بازار دارند. می توان گفت با دنبال کردن اخبار تعاونی های سازنده و پروژه ها، اشراف بیشتری روی قیمت ها و روند صعودی – نزولی آن خواهند داشت. چرا که در پروژه های در حال ساخت عموما جدای از تورم. پیشرفت فیزیکی پروژه نیز یک عامل اصلی جهت افزایش ارزش و قیمت آن پروژه محسوب می شود.

پایگاه خبری چیتگرنیوز

سرمایه گذاران در منطقه 22 می توانند اخبار و تحلیل های پروژه های در حال ساخت و برج های اطراف دریاچه چیتگر ، پایگاه خبری چیتگرنیوز دنبال کنند. این پایگاه خبری مخصوص اخبار منطقه 22 تهران می باشد با محوریت صنعت ساختمان.

با امید به اینکه بازار املاک منطقه 22 تبدیل به یکی از تمیزترین و پربازده ترین بازارهای سرمایه گذاری شود.

خریدار و فروشنده به دور از دغدغه و با خیالی آسوده در دفاتر املاک وارد شده و پس از انجام یک معامله شیرین با لبخند رضایت از آنجا خارج شوند.

نگارنده؛ بزرگمهر کیانی

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه