ابتدایی (دوره اول و دوم) – متوسطه (دوره اول و دوم)

دخترانه و پسرانه

مجتمع آموزشی مهر ماندگار در سال 1392 در منطقه 22 تهران تاسیس گردید. این مجتمع که در زمان آغاز فعالیت خود در منطقه 22 دارای رزومه موفقی در مناطق 2 و 5 تهران بود، پس از گذشت سه سال فعالیت در این منطقه، واحد دبستان و دبیرستان دوره دوم را نیز در منطقه 22 احداث نمود.

این مجتمع در سال 1397 موفق به عقد تفاهم نامه ای با دانشگاه علامه طباطبایی گردید، که بر اساس این تفاهم نامه مجتمع مهر ماندگار با عنوان همکار علمی این دانشگاه در زمینه های؛ مطالعات، برنامه ریزی، تکنولوژی های آموزشی و مشاوره های تحصیلی و خانوادگی شناخته می شد. مضاف بر اینکه امکان استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه بر مبنای تعامل اساتید و اعضای هیئت علمی در حوزه های آموزش، پرورش و برنامه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و آموزش خانواده و همچنین دوره های ضمن خدمت و دانش افزایی معلمان و کارکنان را کسب نمود.

مجتمع آموزشی مهر ماندگار دارای فعالیت ها و دپارتمان های مختلفی با هدف استعداد یابی دانش آموزان می باشد.

از جمله فعالیت های فوق برنامه این مرکز می توان؛  کار با آبرنگ، سفال و کلاژ در شاخه هنری و کمیکار، رباتیک، آزمایشگاه الترونیک هوا فضا و سازه های ماکارونی در شاخه ی پژوهشی را نام برد.

مجتمع مهر ماندگار با رویکردی مبتنی بر دانش های نو و تئوری های روز تربیتی جهان و با بکارگیری کادری جوان و دارای تحصیلات آکادمیک، در محیطی شاد مشغول فعالیت می باشد.

نشانی دبستان دخترانه مهر ماندگار:

منطقه 22، شهرک گلستان، بلوار گلها، بنفشه هفتم

شماره تماس:

021-44712016

نشانی دبستان پسرانه مهر ماندگار:

منطقه 22، شهرک گلستان، بلوار امیر کبیر، قبل از چهارراه گلها، نبش بانک سپه

شماره تماس:

021-44756492

نشانی دبیرستان پسرانه مهر ماندگار دوره اول و دوم:

منطقه 22، شهرک گلستان، بلوار امیر کبیر، بلوارگلها، نبش یاس 1

شماره تماس:

021-44756185

وب سایت:

http://mehremandegar.net/