پروژه البرز منطقه 22 تهران

تجزیه و تحلیل؛ پروژه مسکونی تجاری البرز یک پروژه کم واحد و در یکی از بهترین موقعیت های مکانی در بلوار کوهک منطقه 22 تهران قرار گرفته است. این پروژه که توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در حال ساخت می باشد قابلیت این را دارد که نظر سرمایه گذاران و مصرف کنندگان را به صورت همزمان جلب کند. خرید امتیاز پروژه البرز می تواند یکی از بهترین گزینه های حال حاضر در بازار املاک منطقه 22 باشد. این تعاونی در حال حاضر به صورت همزمان پروژه های الوند و زاگرس را نیز در دست ساخت دارد.

مشخصات عمومی؛ پروژه مسکونی،تجاری البرز در زمینی با موقعیت تجاری مسکونی با متراژ عرصه 1703 متر به نشانی؛ منطقه22 تهران، شهرک گلستان، بلوار کوهک، روبروی بیمارستان برکت واقع شده است. پروژه البرز در حال حاضر در قالب  سهام عرضه می گردد. هر سهام از پروژه زاگرس از 50 متر مفید مسکونی و 7 متر مفید تجاری تشکیل شده است که قطعا برای یک واحد 2 سهام سه دانگ از این پروژه نیاز می باشد. مدت زمان تحویل پروژه 24 ماه برآورد شده است.

پروژه البرز در قالب 1 بلوک 12 طبقه (4 طبقه منفی+ 1 طبقه تجاری+ 7 طبقه مسکونی) در مجموع 35 واحد مسکونی (هر طبقه 5 واحد) در مرحله سازه فلزی در حال ساخت می باشد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛ تمام اعضای پروژه البرز دارای دفترچه مالکیت هستند که جهت نقل و انتقال در دفتر تعاونی و با هماهنگی و موافقت تعاونی قادر به نقل و انتقال می باشند. هر سهام از پروژه البرز به صورت واریزی و امتیازی خرید و فروش می شود.

قیمت و شرایط پرداخت؛ مبلغ زمین و تراکم و جواز پروژه البرز برای هر سهم سه دانگی  متری 10.5 میلیون تومان می باشد که از اعضا دریافت شده است. اقساط 4 ماهه ابتدایی سال 1402 به صورت زیر توسط تعاونی اعلام شده است.

مبلغ 98 میلیون تومان در تاریخ 10 اردیبهشت 1402

مبلغ 98 میلیون تومان در تاریخ 10 خرداد 1402

مبلغ 98 میلیون تومان در تاریخ 10 تیر 1402

واریزی بروز اعضای پروژه البرز برای سهام 3 دانگی تا انتهای سال 1401 مبلغ 974 میلیون تومان می باشد.

 

توصیه کارشناسی؛

  • هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه مطمئن شوید که مدارک فروشنده شامل فیش های واریزی و برگه استعلام واریزی و دفترچه مالکیت ارائه شود و مشخصات فروشنده را با مشخصات درج شده در مدارک چک کنید، باید یکی باشد.
  • استعلام بروز واریزی های قبلی فروشنده را از تعاونی بگیرید، چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله شده باشد پرداخت جریمه به عهده فروشنده می باشد.
  • نقل و انتقال حتما می بایست در دفتر تعاونی انجام شود و هرگونه وکالت نامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی معتبر نخواهد بود.
  • نسبت به جایگزینی نام خود در سیستم تعاونی اطمینان حاصل کنید و سعی کنید در پرداخت اقساط حتی الامکان خوش حساب باشید.