شرکت انبوه سازی مهر آفرین

تجزیه و تحلیل؛

پروژه مسکونی الماس بهداری توسط شرکت انبوه سازی مهرآفرین در منطقه 22 و در شهرک مرواریدشهر اجرا و در شرف بهره برداری می باشد. قرار گرفتن این پروژه در شهرک مرواریدشهر که در حال حاضر یکی از بهترین شهرک های در حال ساخت منطقه 22 جهت سرمایه گذاری محسوب می گردد، از نقاط مثبت این پروژه بوده و توانسته است این پروژه را تبدیل به گزینه ای مناسب جهت مصرف کنندگان و سرمایه گذاران نماید.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه الماس بهداری؛

پروژه الماس بهداری در قالب یک برج 30 طبقه (4 طبقه منفی پارکینگ، 1 طبقه لابی و 25 طبقه مسکونی) و با مجموع 200 واحد تعریف شده است. برای هر یک از طبقات این برج  8 واحد با متراژهای 137 و 157 مترمربع (دو خوابه) و 170 مترمربع (سه خوابه) در نظر گرفته شده است.

از جمله امکانات متعدد پروژه الماس بهداری می توان؛  500 متر لابی مجلل با اختصاص دو فضای شاه نشین از دو طرف به منظور انتظار میهمان، 350 متر سالن تشریفات در طبقات بالای برج (زیر هلی پد)، 4 لاین آسانسور نفربر و باربر، آسانسور مجزا جهت تشریفات، اختصاص پارکینگ و انباری و تاسیسات سرمایش و گرمایش مجزا جهت هر واحد و مشاعات راهروی تمام سنگ را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

واحدهای پروژه الماس بهداری دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند. در این پروژه طبقه و واحد اعضا مشخص شده است و این واحدها به صورت متری و تسویه درجا خرید و فروش می گردند.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت پروژه الماس برای اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 3.5 میلیون تومان اعلام شده است که در انتهای کار و با احتساب قیمت تمام شده، مابه تفاوت این قیمت به علاوه هزینه انشعابات و ضریب طبقات از اعضا دریافت خواهد شد. در این پروژه اقساط پرداختی اعضا به تعاونی تکمیل شده است.

توصیه کارشناسی؛

  • تمامی واحدهای این پروژه دارای دفترچه مالکیت می باشند که به منظور بررسی در هنگام خرید و فروش ارائه این دفترچه ها از سوی فروشنده به خریدار الزامیست.
  • جهت بازدید از پروژه حتما از واحد انتخابی در طبقه و جهت اصلی بازدید نموده و به بازدید از واحد نمونه اکتفا ننمایید.
  • قبل از خرید و امضای مبایعه نامه اخذ استعلام پرداختی های فروشنده و وضعیت جریمه یا تاخیر در پرداخت اقساط الزامیست.
  • در صورتی که امتیاز مورد معامله مشمول جریمه باشد، پرداخت جریمه تا روز نقل و انتقال بر عهده فروشنده است.