تعاونی 12 فروردین نیروی انتظامی

تجزیه و تحلیل؛

پروژه مسکونی سکنا ساحل که متعلق به تعاونی 12 فروردین ناجا است، دارای موقعیت مکانی منحصر بفردی می باشد چرا که این پروژه تنها پروژه مسکونی در رینگ اول دریاچه چیتگر است به نحوی که تقریبا تمامی واحدهای مسکونی در هر 7 بلوک این پروژه دارای چشم انداز دریاچه می باشند.

به لحاظ کیفیت ساخت و طراحی نیز می توان پروژه 12 فروردین را در زمره پروژه های خوب و پرطرفدار منطقه 22 دانست. برای واحدهای این پروژه همیشه متقاضیان خرید یا اجاره وجود دارد.

از آنجاییکه در پروژه سکنا ساحل 4 بلوک تحویل و 2 بلوک دیگر نیز در حال ساخت می باشد لذا با توجه به پیشرفت فیزیکی زیاد این پروژه، می توان گفت که برای ورود با قصد سرمایه گذاری دیر شده است و این پروژه صرفا مناسب خریدارانی است که با هدف سکونت وارد پروژه می شوند.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه سکنا ساحل؛

پروژه سکنا ساحل در قالب 7 برج 23 طبقه (3 طبقه منفی پارکینگ، 1 طبقه لابی و 19 طبقه مسکونی) تعریف شده است. در این مجموعه  6 برج 76 واحدی است که برای هریک از طبقات این برج ها 4 واحد در نظر گرفته شده است و یک برج نیز  114 واحدی می باشد و برای هر طبقه از این برج 6 واحد تعریف شده است که این واحدها 133 مترمربع (با مشاعات هر واحد 223 مترمربع) و بصورت سه خوابه (یک خواب مستر) هستند.

تعاونی سازنده موعد تحویل پروژه را نیمه دوم سال  1399 اعلام نموده است.

از جمله امکانات متعدد برج های 12 فروردین می توان؛ لابی مجلل 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، آنتن مرکزی، دوربین مداربسته، روف گاردن، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هر واحد، درب ضد سرقت و 3 لاین آسانسور (2 نفربر+1 باربر) را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه 12 فروردین (واحدهای تحویل شده و واحدهای در حال ساخت) دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند. خرید و فروش واحدهای پروژه سکنا ساحل به صورت متری و تسویه درجا انجام پذیر است.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قیمت واحدهای پروژه سکنا ساحل بسته به طبقه، جهت، مرغوبیت و اینکه در کدامیک از برج های این مجموعه قرار گرفته اند متفاوت می باشد.

علاقمندان می توانند جهت استعلام قیمت به روز واحدهای این پروژه با مشاورین ما در مسکن آندلس تماس حاصل نمایند.

توصیه کارشناسی؛

  • در هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه اخذ استعلام از مدارک فروشنده (دفترچه عضویت یا فیش های واریزی و برگه استعلام واریزی) الزامی بوده و می بایست مشخصات فروشنده با مشخصات درج شده در مدارک منطبق باشد.
  • اخذ استعلام بروز واریزی های قبلی فروشنده از تعاونی ضروریست و چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله باشد پرداخت جریمه برعهده فروشنده است.
  • نقل و انتقالات می بایست در دفتر تعاونی انجام پذیرد و هرگونه وکالتنامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • درصورت خرید از واحدهای پیمانکار می بایست تعاونی نقل و انتقال واحد را تایید نماید.