پروژه شهید همدانی

تجزیه و تحلیل؛ پروژه مسکونی شهید همدانی (مروارید1) در ابتدای سال 1398 توسط تعاونی مسکن فراگستر امید یاران 27 که به تعاونی لشکر 27 معروف است در شهرک مرواریدشهر شروع بکار نمود و باتوجه به اعتبار و رزومه خوب سازنده آن در ساخت موفق برج های آسمان و شهرک شهید باقری و همینطور پیشرفت فیزیکی قابل قبولی که داشت توانست به یکی از پروژه های معتبر و پرمتقاضی در میان پروژه های منطقه 22 تهران و شهرک مرواریدشهر تبدیل شود. تعاونی فراگستر امید یاران27 در حال حاضر به صورت همزمان پروژه شهید سلیمانی (مروارید2) را نیز در دست ساخت دارد.

مشخصات عمومی؛ پروژه شهید همدانی در قالب یک برج 30 طبقه مسکونی (4طبقه منفی+1 طبقه لابی+ 25 طبقه مسکونی) هر طبقه 8 واحد با متراژهای 135 ، 150 و 165 متری در 4 تیپ 3 خوابه واقع در منطقه 22 تهران، امتداد همت به سمت غرب، شهرک مرواریدشهر در مرحله نازک کاری با موعد تحویل 1402 در حال ساخت می باشد.

از امکانات پروژه شهید همدانی عبارت است از :

استفاده از متریال با کیفیت- لابی بزرگ و مجلل- سالن اجتماعات- سالن بازی کودکان- سالن ورزشی- اتاق مدیریت- محل اسکان لابی من- سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی (چیلر-فن کویل)- سیستم CCTV (دوربین مداربسته)- سیستم اعلام و اطفاء حریق- سیستم آنتن مرکزی- دارای 4 لاین آسانسور باربر و نفربر- پارکینگ و انباری- معماری بروز و کاربردی (اتاق خواب والدین و حمام مستقل آن)- پنجره های دوجداره قدی و بزرگ- هلی پد- سیستم انتقال برق با سداکت- سیستم برق اضطراری- سیستم شوتینگ زباله

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛ واحدهای پروژه شهید همدانی دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال بوده و خرید و فروش در این پروژه به صورت واریزی و امتیازی می باشد.

قیمت و شرایط پرداخت؛ قرارداد ساخت پروژه شهید همدانی برای اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 8.5 میلیون تومان اعلام شده است که در انتهای کار و با احتساب قیمت تمام شده، مابه تفاوت به علاوه هزینه انشعابات و ضریب طبقات از اعضا دریافت می گردد.

اقساط پروژه به صورت هر دو ماه یکبار دریافت می گردد که در سال 1401 برای هر واحد 100 میلیون تومان بوده است. از آنجایی که تعاونی ها اقساط هر سال را باتوجه به میزان تورم در ابتدای سال اعلام می کنند اقساط سال 1402 هنوز توسط تعاونی اعلام نشده است.

میزان واریزی اعضا در پروژه شهید همدانی (مروارید1) تا پایان سال 1401 مبلغ 1.455.600.000 تومان می باشد.

توصیه کارشناسی؛

  • جهت خرید امتیاز از این پروژه مبلغ امتیاز نیز به مبلغ واریزی فروشنده، به عنوان پیش پرداخت شما اضافه خواهد شد.
  • تمامی واحدهای این پروژه دارای دفترچه مالکیت می باشند و هنگام خرید و فروش می بایست از سوی فروشنده به خریدار جهت رویت و بررسی ارائه شود.
  • با بازدیدهای مداوم دوماه یکبار یا فصلی یکبار می توانید روند و سرعت پیشرفت فیزیکی هر پروژه را ارزیابی کنید.
  • اگر در هر بخش از ساخت پروژه تعاونی با پیمانکار معتبر و معروفی بناست همکاری کند باید اطلاع داشته باشید و بتوانید جدول مصالح و لیست نصبیات توافقی را رویت کنید.
  • خوشحسابی در پرداخت اقساط می تواند در اولویت رتبه بندی جهت انتخاب واحد در انتهای پروژه تاثیر زیادی داشته باشد.
  • سالی دوبار نسبت به اخذ استعلام واریزی خود از تعاونی اقدام نمایید تا از بروز مشکلات احتمالی خبردار شوید و تا دیرنشده بتوانید نسبت به رفع آنها اقدام کنید.