تعاونی مسکن مدیران منابع انسانی شهرداری منطقه 22

تجزیه و تحلیل؛

پروژه مسکونی مدیران شهرداری 2 که متعلق به تعاونی مسکن مدیران منابع انسانی شهرداری منطقه 22 می باشد در زمره برج های لوکس و خوش ساخت منطقه به حساب می آید. تعاونی سازنده، این پروژه را زمانی آغاز کرد که توانسته بود تجربه موفقی در ساخت برجی دیگر با همین نام کسب نماید. از آنجاییکه غالبا پروژه هایی سریالی می شوند که پروژه اول با موفقیت ساخته و تحویل شده است لذا این پروژه توانست در بدو امر متقاضیان زیادی را جذب نماید و البته پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه مدیران شهرداری 2 نیز مهر تاییدی بود بر حرفه ای بودن تعاونی سازنده.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه مدیران 2؛

پروژه مسکونی مدیران شهرداری 2 در قالب یک برج 24 طبقه (3 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی و 20طبقه مسکونی) تعریف شده است. در این برج برای طبقات 1 تا 15 هشت واحد، طبقات 16 و 17 شش واحد و طبقات 18 تا 20 چهار واحد با متراژ میانگین 110 مترمربع در نظر گرفته شده است. تعاونی سازنده موعد تحویل این پروژه را که در بلوار کوهک در حال ساخت می باشد سال 1400 اعلام نموده است.

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این پروژه می توان؛ لابی مجلل 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هر واحد، درب ضد سرقت و امکان اخذ مجوز تجاری پس از تحویل را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه مدیران شهرداری 2 دارای دفترچه مالکیت بوده و نقل و انتقال این واحدها به صورت قطعی در دفتر تعاونی انجام پذیر می باشد. خرید و فروش واحدهای این پروژه به صورت واریزی و امتیازی است.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت پروژه مدیران شهرداری 2 جهت اعضای اولیه به صورت علی الحساب 3.250.000 تومان برای هر مترمربع اعلام شده بود که این مبلغ پس از برآورد جدید تعاونی به 8 میلیون تومان برای هر مترمربع افزایش یافت. قطعا این رقم با توجه به کیفیت و سرعت ساخت پروژه منطقی بوده و نزدیک به قیمت تمام شده می باشد. هزینه انشعابات، مشاعات و ضریب طبقات نیز در زمان تحویل به صورت جداگانه از اعضا دریافت خواهد شد.

شرایط پرداخت در پروژه مدیران شهرداری 2:

واریزی اعضا تا پایان سال 1398؛  300 میلیون تومان

30/6/1399  – 200 میلیون تومان

20/12/1399 – 200 میلیون تومان

30/6/1400 – 100 میلیون تومان

جمع کل واریزی هر یک از اعضا؛  800 میلیون تومان

توصیه کارشناسی؛

  • تمامی واحدهای پروژه مدیران شهرداری 2 دارای دفترچه مالکیت بوده و این دفترچه در هنگام خرید و فروش می بایست همراه با سایر مدارک، از سوی فروشنده به خریدار جهت رویت و بررسی ارائه گردد.
  • خوش حسابی در پرداخت اقساط تاثیر بسزایی در اولویت رتبه بندی جهت انتخاب واحد در انتهای پروژه خواهد داشت.
  • به منظور اطلاع از بروز مشکلات احتمالی و رفع این موارد، ضروریست سالی دوبار نسبت به اخذ استعلام واریزی خود از تعاونی اقدام نمایید.