پروژه نارنج 8 شرکت نپاسازه شهرک چیتگر

 

نارنج 8 نزاجا

 

تجزیه و تحلیل؛ پروژه مسکونی نارنج 8 توسط شرکت نقشه پردازان آسیا (نپا سازه) در پهنه c شهرک چیتگر در حال ساخت می باشد. پروژه نارنج 8 در واقع یکی از برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش می باشد که شرکت تعاونی اداره مهندسی نزاجا با مشارکت شرکت نپاسازه در حال ساخت آن می باشند. تفاوت برج نارنج 8 با 3 برج دیگر در امکانات و متریال ساخت و کیفیت آن می باشد که برای آندسته از خریدارهایی که به قصد سکونت وارد بازار منطقه 22 تهران می شوند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. شرکت نپاسازه یکی از شرکت های سازنده باتجربه در سطح کشور است که در حال حاضر پروژه نارنج 8 یکی از پروژه های این شرکت می باشد.

مشخصات عمومی؛ پروژه مسکونی نارنج 8 در قالب یک برج 38 طبقه (4 طبقه پارکینگ+1 طبقه لابی+ 33 طبقه مسکونی) در مجموع 404 واحد با متراژهای 93 و 110 و 121 متری (دوخوابه) ، 135 و 167 متری (سه خوابه) و 245 متری (چهار خوابه) در مرحله اسکلت فلزی و موعد تحویل 1403 واقع در منطقه 22، شهرک چیتگر، پهنه c در حال ساخت می باشد.

واحد 93 متری

نپاسازه نارنج 8

واحد 110 متری

نارنج 8 نپاسازه

 

واحد 121 متری

نارنج 8 نپاسازه

 

واحد 135 متری

نارنج 8 نپاسازه

 

واحد 167 متری

نارنج 8 نپاسازه

 

واحد 245 متری

نارنج 8 نپاسازه

 

امکانات برج الماس بهداری عبارتند از پارکینگ و انباری جهت هر واحد مسکونی، 4 لاین آسانسور نفر و باربر، لابی مجلل، استخر و سونا و جکوزی، کارواش اختصاصی، روف گاردن، لاندری اختصاصی، مجموعه ورزشی سالن بدنسازی، سالن اجتماعات، آنتن مرکزی، اینترنت مرکزی، دوربین مداربسته، سامانه مدیریت هوشمند ساختمان، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم برق اضطراری.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛ واحدهای پروژه نارنج 8 دارای قرارداد و دفترچه مالکیت بوده و در دفتر شرکت به صورت قطعی نقل و انتقال می شود. واحدهای این پروژه به هر دو صورت واریزی و امتیازی و متری فروش با طبقه و واحد مشخص خرید و فروش می شوند.

قیمت و شرایط پرداخت؛ قیمت تراکم پروژه نارنج 8 متری 2 میلیون تومان و قرارداد ساخت این پروژه برای اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 10.5 میلیون تومان اعلام شده است که در انتهای کار و با احتساب قیمت تمام شده، مابه تفاوت به علاوه هزینه انشعابات و ضریب طبقات از اعضا دریافت می گردد. اقساط اعضا نیز بر اساس متراژ انتخابی ماهیانه متری 100 هزار تومان تعیین شده است.

 

نارنج 8 نزاجا

توصیه کارشناسی؛

  • تمامی واحدهای این پروژه دارای قرارداد و دفترچه مالکیت می باشند و هنگام خرید و فروش می بایست از سوی فروشنده به خریدار جهت رویت و بررسی ارائه شود.
  • جهت بازدید از پروژه حتما از واحد انتخابی تان در طبقه و جهتش بازدید نمایید و به بازدید از واحد نمونه اکتفا نکنید.
  • قبل از خرید و امضای مبایعه نامه حتما نسبت به استعلام پرداختی های فروشنده و وضعیت جریمه یا تاخیر در پرداخت اقساط آن اقدام کنید.
  • در صورتی که امتیاز مورد معامله مشمول جریمه شده باشد، پرداخت جریمه تا روز نقل و انتقال به عهده فروشنده می باشد.