شخصی ساز

تجزیه و تحلیل؛

پروژه مسکونی آترا  واقع در بلوار کوهک، خیابان سهراب سپهری و در مجاورت شهرک زیتون یکی از برج های لوکس و مجلل منطقه 22 به شمار می رود.

به مرور زمان و در فرآیند تکمیل شدن این پروژه، میزان توجه سرمایه گذاران و خریداران در منطقه 22 به این برج، روز به روز در حال افزایش است چرا که آترا تمامی آیتم های تعیین کننده اصالت یک پروژه را دارا می باشد. آیتم هایی نظیر زمین سند دار، جواز ساخت، نقشه های طراحی شده با کیفیت، سازنده مشخص با کارنامه ای درخشان در منطقه 22، برنامه زمان بندی منطقی جهت پیشرفت فیزیکی و قیمت و شرایط پرداخت متناسب با کیفیت بالای پروژه.

مشخصات عمومی و شناسنامه برج آترا؛

سازنده برج آترا از قدیمی ترین سازندگان در منطقه 22 است که مالک زمین پروژه نیز می باشد. این سازنده پروژه های شخصی زیادی در منطقه 22 و بلوار کوهک را در کارنامه خود دارد ولی با کاربری انبوه سازی و برج، آترا اولین تجربه ی برادران هاشمی است و در واقع حکم امضای حرفه ای برای سازنده محسوب می گردد و قرار است سازنده برج، خود یکی از ساکنین آترا باشد. به علاوه از زمان شروع به کار پروژه همواره دغدغه ی سازنده آترا و تیم همراهش، گزینش افراد مناسب از بین خریداران بوده است که همین امر گواه دوراندیشی و کاربلدی سازنده می باشد.

پروژه مسکونی آترا در قالب یک برج 17 طبقه (3 طبقه منفی پارکینگ، 1 طبقه لابی مرتفع و مشاعات و 13 طبقه مسکونی) تعریف شده است. برای هر یک از طبقات این برج  6 واحد – در مجموع 87 واحد – با متراژهای 87، 97، 107، 122 (2خوابه) و 135 و 145 (3خوابه) در نظر گرفته شده است.

موعد تحویل اعلام شده برای این پروژه خرداد ماه سال 1399 بود.

از جمله امکانات این برج می توان به؛ طبقه همکف به وسعت ٨٢٠ متر مربع با ارتفاع ۵ متر که  شامل لابی مجلل، سالن ورزش، کافی شاپ و سالن اجتماعات و مراسم است، روف گاردن، سیستم برق باس داکت، سه لاین آسانسور (نفر بر و باربری)، سیستم اعلام و اطفاء حریق و درب ضد سرقت اشاره کرد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

روال خرید و فروش واحدهای برج آترا نیز به صورت متری و تسویه براساس درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تنها از طریق سازنده پروژه و پس از اخذ موافقت وی به صورت قطعی قابل انجام می باشد. این واحدها در زمان قرارداد امکان اخذ کد رهگیری را نیز دارند.

قیمت و شرایط پرداخت؛

واحدهای برج آترا به صورت متری خرید و فروش می شوند و قیمت پایه به روز می باشد. متقاضیان می توانند جهت استعلام قیمت به روز این پروژه با مشاورین ما در مسکن آندولس تماس بگیرند. شرایط پرداخت نیز به صورت 90 درصد نقدی، 5 درصد تحویل و 5 درصد در زمان صدور سند می باشد.

توصیه کارشناسی؛

برج آترا قابلیت تبدیل شدن به یکی از 3 پروژه لوکس و مجلل منطقه 22 را داراست که در نتیجه همین پتانسیل در آینده ای نه چندان دور واحدهای این برج شاهد افزایش قیمتی در خور توجه خواهند بود. دلیل بالاتر بودن قیمت ساخت پروژه آترا از میانگین پروژه های تعاونی ساز منطقه نیز، تفاوت فاحش کیفیت ساخت و مصالح این برج نسبت به سایر پروژه ها می باشد، لذا به جرات می توان گفت که در آینده یکی از بیشترین درصدهای افزایش قیمت را برای برج آترا شاهد خواهیم بود. چرا که تعیین قیمت یک پروژه را میزان عرضه و تقاضا در بازار مشخص می نماید.

  • جهت خرید از پروژه آترا ترجیحا متراژ مورد نظرتان را در همان طبقه ای که انتخاب کرده اید بازدید نمایید و به بازدید واحد نمونه اکتفا نکنید.
  • علاوه بر قراردادی که سازنده با شما تنظیم می کند حتما کد رهگیری واحد را از مشاورتان بخواهید.
  • سازنده پروژه آترا از معتبرترین سازنده های منطقه 22 می باشد و چنانچه تمایل دارید می توانید رزومه ی سازنده را از شهرداری منطقه 22 استعلام گرفته و پس از آن با خیال راحت قرارداد خرید واحدتان را امضاء کنید.