پروژه میعاد شرکت تعاونی مسکن شهید خلیلی میدان موج

 

پروژه میعاد شهید خلیلی

 

تجزیه و تحلیل؛ پروژه مسکونی میعاد مربوط به تعاونی مسکن شهید خلیلی در موقعیت مکانی ویژه ای نزدیک به دریاچه خلیج فارس با زیربنای 18000 متر واقع شده است. این پروژه که در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد بواسطه مشارکت تعاونی مسکن شهید خلیلی با یک شرکت سازنده قوی، هم اکنون می تواند پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری داشته باشد و گزینه ای ایده آل برای خریدارهایی باشد که به قصد خانه دار شدن، در منطقه 22 تهران وارد بازار امتیاز می شوند.

مشخصات عمومی؛ پروژه میعاد در قالب یک برج 17 طبقه (4طبقه منفی+1 طبقه لابی+ 12 طبقه مسکونی) هر طبقه 7 واحد با متراژهای 101 ، 114 ، 135 ، 149 ، 175 ، 186 و 245 متری در مجموع 82 واحد مسکونی واقع در منطقه 22 تهران، بلوار جنگلبان، تقاطع میلاد یکم و میلاد دوم، کوچه میعاد در مرحله فونداسیون و نصب تاور کرین با موعد تحویل 36 ماهه در حال ساخت می باشد.

از امکانات پروژه میعاد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سیستم تهویه مطبوع مرکزی سرمایش و گرمایش- استخر و سونا و جکوزی- سالن ورزشی آقایان و بانوان- سالن اجتماعات- روف گاردن و…

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛ واحدهای پروژه میعاد دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال بوده و خرید و فروش در این پروژه به صورت واریزی و امتیازی می باشد. لازم به ذکر است واحدهای مربوط به سهم سازنده که طبقه و واحد مشخصی دارند نیز به صورت متری و با شرایط پرداخت متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه به فروش می رسند.

قیمت و شرایط پرداخت؛ قرارداد ساخت پروژه میعاد برای اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 18 میلیون تومان اعلام شده است که در انتهای کار و با احتساب قیمت تمام شده، مابه تفاوت به علاوه هزینه انشعابات و ضریب طبقات از اعضا دریافت می گردد.

 

پروژه میعاد شهید خلیلی

 

توصیه کارشناسی؛

  • جهت خرید امتیاز از این پروژه مبلغ امتیاز نیز به مبلغ واریزی فروشنده، به عنوان پیش پرداخت شما اضافه خواهد شد.
  • تمامی واحدهای این پروژه دارای دفترچه مالکیت می باشند و هنگام خرید و فروش می بایست از سوی فروشنده به خریدار جهت رویت و بررسی ارائه شود.
  • با بازدیدهای مداوم دوماه یکبار یا فصلی یکبار می توانید روند و سرعت پیشرفت فیزیکی هر پروژه را ارزیابی کنید.
  • اگر در هر بخش از ساخت پروژه تعاونی با پیمانکار معتبر و معروفی بناست همکاری کند باید اطلاع داشته باشید و بتوانید جدول مصالح و لیست نصبیات توافقی را رویت کنید.
  • خوشحسابی در پرداخت اقساط می تواند در اولویت رتبه بندی جهت انتخاب واحد در انتهای پروژه تاثیر زیادی داشته باشد.
  • سالی دوبار نسبت به اخذ استعلام واریزی خود از تعاونی اقدام نمایید تا از بروز مشکلات احتمالی خبردار شوید و تا دیرنشده بتوانید نسبت به رفع آنها اقدام کنید.