شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 610 |
226 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

بعد از سال‌ها گمانه‌زنی در رابطه با ETF بیت‌کوین بالاخره کمسیون بورس آمریکا اولین صندوق مبتنی بر بیت‌کوین را معرفی کرد و قرار است به زودی چهار صندوق دیگر نیز راه‌اندازی شود. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از تجارت نیوز؛ نهادهای نظارتی آمریکا صندوق جدید قابل معامله در بورس بر پایه بیت‌کوین را معرفی […]

بعد از سال‌ها گمانه‌زنی در رابطه با ETF بیت‌کوین بالاخره کمسیون بورس آمریکا اولین صندوق مبتنی بر بیت‌کوین را معرفی کرد و قرار است به زودی چهار صندوق دیگر نیز راه‌اندازی شود.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از تجارت نیوز؛ نهادهای نظارتی آمریکا صندوق جدید قابل معامله در بورس بر پایه بیت‌کوین را معرفی کردند که افراد می‌توانند روی شرکت‌های فعال در حوزه رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا صندوق بیت‌کوین ( VOLIT CRYPTO INDUSTRY REVOLUTION ) را تایید کرد که سرمایه‌گذاران می‌توانند روی سهام شرکت‌هایی که بر بستر بلاکچین فعالیت می‌کنند سرمایه‌گذاری کنند.

این صندوق قابل معامله در بورس تصویب شد و از شرکت‌هایی که اکثر درآمد خود را از بیت‌کوین به دست می‌آورند تشکیل می‌شود. براساس توضیح کمسیون بورس، شرکت‌ها می‌توانند در استخراج، اعطای وام و معامله بیت‌کوین فعالیت کنند. این ETF با نماد BTCR در بورس آمریکا معامله می‌شود.

کمسیون بورس آمریکا سال‌ها در حال بررسی این موضوع بود که ETF بیت‌کوین را عرضه کند اما بالاخره ETF بیت‌کوین بعد از سال‌ها تصویب شد و قرار است به زودی چهار ETF دیگر مبتنی بر بیت‌کوین راه‌اندازی شود.

اولین ETF بیت‌کوین بر اساس قیمت بیت‌کوین معامله نمی‌شود بلکه بیشتر در معرض شرکت‌هایی است که بخش قابل توجهی از سهام خود را از بیت‌کوین به دست می‌آورند. اما کمسیون بورس قصد دارد، ۴ صندوق دیگر مبتنی بر بیت‌کوین راه‌اندازی کند که کاملا در معرض این ارز قرار دارند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید