سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | 2024-03-19
کد خبر: 631 |
1199 بازدید
0
33
ارسال به دوستان
پ

مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲۲ با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در سالن کنفرانس ساختمان شماره یک شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، این مراسم با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، تاجیک مشاور شهردار […]

مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲۲ با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در سالن کنفرانس ساختمان شماره یک شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، این مراسم با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، تاجیک مشاور شهردار تهران، محمدی انارکی شهردار جدید منطقه ۲۲، مرتضی رحمان زاده شهردار پیشین منطقه ۲۲، مدیران و معاونین شهری منطقه، اعضای شورایاری، ائمه جماعت و فرماندهان بسیج منطقه برگزار شد.

در این مراسم حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن تبریک هفته وحدت گفت: اخلاق  مداری و مهرورزی در شهرداری تهران موج می زند و با این دو ویژگی می توان خدمت به مردم در این نهاد را افزایش داد.

وی افزود: امیدواریم در راستای خدمت به مردم فرصت ها را غنیمت شماریم، همان طور که استراتژی های تعریف شده از سوی دکتر زاکانی شهردار تهران مبنی بر رسیدن به هدف ” تهران الگوی کلان شهر جهان اسلام ” است،  در راستای تحقق این هدف باید ایده آل های بلند تعریف کرده و تلاش برای رسیدن به این ایده، کار محوری را سرلوحه کار مان قرار دهیم.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران خاطرنشان کرد: منطقه ۲۲ به عنوان پهناورترین منطقه پایتخت به حساب می آید، اما باید براساس زیر ساخت های آن توسعه پیدا کند و افزایش تراکم ساخت و ساز و جمعیت این منطقه را به خطر می اندازد.

نظری تصریح کرد: منطقه ۲۲ ظرفیت های قابل توجهی دارد که با برداشتن موانع می توان از این ظرفیت ها به درستی برای شهروندان تهرانی بهره مند شد؛ همچنین در ناحیه و محله باید فعالیت های شهری تقویت شود تا در راستای خدمت به مردم گام های بلند تری برداشته شود.

وحید رضا انارکی محمدی  شهردار جدید منطقه ۲۲ نیز ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده از سوی مرتضی رحمان زاده شهردار پیشین منطقه ۲۲ گفت: جا دارد در ابتدا از جناب آقای دکتر زاکانی شهردار محترم و ولایت مدار تهران که به بنده اعتماد کردند تشکر کنم.

وی افزود: انشالله با تلاش و همدلی که بین یکدیگر به وجود آمده است بتوانیم برای ارتقا منطقه قدم برداریم  و همانند برادرمان آقای مرتضی رحمان زاده سخت کوشی را مدنظر قرار دهیم و همچنین در جهت رعایت حقوق شهر و شهروندان تلاش کنیم.

همچنین در این مراسم تاجیک، مشاور شهردار تهران نیز از مدیران شهری منطقه برای اجرای تدفین شهدا در محوطه دریاچه شهدای خلیج فارس قدردانی کرد.

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به معضل آب در منطقه ۲۲  افزود: یکی از مشکلات این محدوده از منطقه موضوع آب و فاضلاب شهری است که انشالله در مدیریت جدید شهری تهران برای حل آن قدم برداشته شود، همچنین توسعه فضای سبز و نگهداشت فضای سبز منطقه ۲۲ را در دستور کار قرار خواهیم داد.

مرتضی رحمان زاده شهردار پیشین شهرداری منطقه ۲۲ نیز در این مراسم از آقای دکتر زاکانی شهردار تهران برای انتخاب شایسته شهردار منطقه قدردانی کرد و گفت: در یک سال اخیر اقدامات ارزشمندی در شهرداری منطقه ۲۲ به اجرا در آمده است، به طور نمونه در این منطقه جنگل هایی مانند لتمال کن، چیتگر ، آبشار البرز و… وجود دارد که شهرداری منطقه برنامه های گوناگونی برای نگهداشت آن به انجام رسانده است.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات قابل توجهی که شهرداری منطقه ۲۲ انجام داده است تفاهم نامه بین شهرداری تهران و اداره جنگلداری به منظور توسعه و نگهداشت بوستان جنگلی چیتگر است.

در پایان این مراسم با ابلاغ حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران، ازسوی حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، انارکی محمدی به سمت شهردار منطقه ۲۲ منصوب و از زحمات  مرتضی رحمان زاده شهردار سابق این منطقه قدردانی شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید