جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 619 |
207 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

دولت سیزدهم اعلام کرده که بنا دارد چهار میلیون واحد مسکونی ارزان برای دهک‌های پایین و متوسط درآمدی بسازد و امروز جزییات جدیدی در همین زمینه اعلام شده است. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از اقتصاد آنلاین؛ در همین زمینه محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی شرایط ثبت‌نام برای مسکن حمایتی، زمان ثبت‌نام و […]

دولت سیزدهم اعلام کرده که بنا دارد چهار میلیون واحد مسکونی ارزان برای دهک‌های پایین و متوسط درآمدی بسازد و امروز جزییات جدیدی در همین زمینه اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از اقتصاد آنلاین؛ در همین زمینه محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی شرایط ثبت‌نام برای مسکن حمایتی، زمان ثبت‌نام و تحویل واحدهای مسکونی و … را اعلام کرده و اقبال شاکری، عضو شورای عالی مسکن از مذاکره با انبوه‌سازان چینی برای ساخت مسکن حمایتی خبر داده و گفته است که قرار بر این است که پنج شرکت بزرگ انبوه‌سازی کار ساخت پروژه جهش تولید مسکن را بر عهده بگیرند و همچنین ضمانت‌های اجرایی برای تحویل به موقع این واحدها در نظر گرفته می‌شود.

شرایط ثبت‌نام چیست؟ 

شرایط ثبت‌نام مسکن حمایتی مشابه شرایط ثبت‌نام مسکن ملی است. این نکته‌ای است که امروز محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده و گفته است: تمامی متقاضیانی که در طرح مسکن حمایتی ثبت نام می‌کنند باید دارای چهارشرط اصلی باشند. تاهل و یا سرپرستی خانوار، سابقه پنج ساله سکونت در شهر مورد نظر، نداشتن ملک مسکونی و فرم ج سبز از جمله این شروط است.

بنا به گفته محمودزاده متقاضیانی که پیش از این در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند و واجد شرایط شناخته نشدند در طرح مسکن حمایتی هم واجد شرایط نخواهند بود و البته کسانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده و انصراف داده باشند، در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند در طرح مسکن حمایتی ثبت نام کنند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید