یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 3307 |
324 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

            به گزارش پایگاه خبری چیتگر نیوز، در تاریخ 7 بهمن ماه 1402 اعضای هیئت مدیره انجمن مراکز دانش بنیان و نخبگان کشوری با حضور نماینده محترم وزارت کشور انتخاب شدند. در این جلسه ابوذر شهپری به عنوان رئیس و سعید محمد به عنوان نائب رئیس انتخاب و منصوب شدند. […]

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری چیتگر نیوز، در تاریخ 7 بهمن ماه 1402 اعضای هیئت مدیره انجمن مراکز دانش بنیان و نخبگان کشوری با حضور نماینده محترم وزارت کشور انتخاب شدند.

در این جلسه ابوذر شهپری به عنوان رئیس و سعید محمد به عنوان نائب رئیس انتخاب و منصوب شدند.

دكتر رضايي نماينده محترم وزارت كشور در مراسم معارفه هيئت مديره

رسمي بودن انتخابات برگزار شده را بر اساس كميسيون ماده ١٠ قانون انجمن هاي زير مجموعه وزارت كشور اعلام كرد، انجمن مديران مراكز دانش بنيان و نخبگان كشور از امروز فعاليت خود را با هيئت مديره اي متعهد و مجرب زير نظر وزارت كشور شروع آغاز خواهد نمود.

⁠ دكتر ابوذر شهپري رئيس جديد انجمن اعلام كرد ، اين انجمن به عنوان يكي از بازوهاي معاونت علمي و فن آوري رياست جمهوري با حمايت از شركت هاي توليدي، صنعتي، بازرگاني و خدماتي بر پايه علوم نوين و حمايت ، هدايت و راهبري و شناسايي نخبگان ، مخترعين، مبدعين و مكتشفين قدم بر ميدارد.

⁠شهپري افزود از ديگر اهداف اين انجمن برقراري روابط بين المللي و هم افزايي با ديگر كشورهاي دنيا در حوزه هاي دانش بنيان و نخبگان، براي رسيدن به استانداردهاي بين المللي دنيا ميباشد.

به زودي جلسات مشترك با مسئولين دانش بنيان، پارك هاي علم و فن آوري و وزارت خانه هاي مرتبط ديگر كشورها برگزار و نتايج آن به نظر مخاطبين خواهد رسيد.

⁠دكتر شهپري از معرفي ٣١ دفاتر استان ها و ٢٦ كميته تخصصي در ماه آتي خبر داد.

⁠دكتر سعيد محمد به عنوان نايب رئيس اين انجمن افزود يكي از راه هاي پيشرفت كشور در حوزه هاي صنعتي ، توليدي و بازرگاني كشور رفتن به سوي علوم جديد و دانش بنيان شدن شركتها و كارخانه هاي توليدي ميباشد.

⁠سعيد محمد كه تجربه هاي مديريتي و اجرائي مگا پروژه هاي كشور را به عهده داشته آمادگي كامل خود و هيئت مديره را براي حمايت از مديران شركت ها و نخبگان علمي كشور را اعلام و بيان نمود.

اين انجمن با جديت كامل و با برنامه ريزي هاي هدفمند با هدايت و سكان داري و رياست دكتر شهپري گامي نوين بر توسعه و پيشرفت كشور برميدارد.

⁠دكتر سعيد محمد از برگزاري جلسات ماهانه هيئت مديره و راه اندازي كميته ارزيابي شركتهاي دانش بنيان نيز خبر داد و اعلام نمود به زودي پروانه عضويت و كارت شناسايي مديران مراكز دانش بنيان زير نظر اين انجمن خبر داد.

⁠در ادامه ي جلسه اعضاء هيئت مدير به شرح ذيل:

  • ⁠دكتر ابوذر شهپري به عنوان رئيس
  • دكتر سعيد محمد به عنوان نايب رئيس
  • آقايان دكتر رضا رحماني (وزير سابق صمت) ، دكتر علي بدرقه (معاون بانك اقتصاد نوين)، دكتر مصطفي جمالي پارسا، دكتر رضايي، به عنوان اعضاي اصلي هيئت مديره
  • و آقايان دكتر محمد رحيم بيرقي، دكتر مهدي شمس آبادي زاده به عنوان اعضاء علي البدل
  • دكتر روحي به عنوان دبير
  • و آقايان دكتر مهدي صفرخانلو و دكتر رضا نورا به عنوان بازرسان اصلي
  • و دكتر احمد ابراهيمي به عنوان بازرس علي البدل انتخاب و معرفي شدند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید