چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
کد خبر: 1008 |
364 بازدید
0
21
ارسال به دوستان
پ

در پی تشکیل کارگروهی جهت حل مشکل فاضلاب منطقه ۲۲ و اتخاذ تصمیم برای احداث پکیج تصفیه فاضلاب در صورت تایید محیط زیست، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران گفت: با توجه به موافقت انجام شده، قرار است نصب پکیج تصفیه فاضلاب در منطقه ۲۲ انجام شود که اقدامی کوتاه‌مدت محسوب می‌شود. سال گذشته […]

در پی تشکیل کارگروهی جهت حل مشکل فاضلاب منطقه ۲۲ و اتخاذ تصمیم برای احداث پکیج تصفیه فاضلاب در صورت تایید محیط زیست، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران گفت: با توجه به موافقت انجام شده، قرار است نصب پکیج تصفیه فاضلاب در منطقه ۲۲ انجام شود که اقدامی کوتاه‌مدت محسوب می‌شود.

سال گذشته فاطمه برنا – رییس سابق محیط زیست تهران – از کامل نبودن سیستم تصفیه فاضلاب منطقه ۲۲ و تلاش برای انجام اقداماتی برای حل این مشکل خبر داده بود.۲۰ آبان ماه سال جاری رییس کنونی محیط زیست شهر تهران به انجام اقداماتی برای حل مشکل فاضلاب «قسمت‌هایی» از این منطقه اشاره کرده بود و حالا از تصمیم برای احداث هفت پکیج تصفیه فاضلاب خبر می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از ایسنا؛ علی روشنی، رییس کنونی محیط زیست شهر تهران اظهار کرد: زمین‌های ساخت پکیج فاضلاب از سوی شهرداری مشخص شد و محیط زیست از آن‌ها بازدید کرد. شرکت آب و فاضلاب از ما استعلام گرفت و اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران با ساخت پکیج در این زمین موافقت کرد سپس این موضوع در سطح اداره کل محیط زیست تهران مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:  بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب چند ماه کار مطالعاتی برای نصب پکیج‌ها باید انجام شود. با نصب پکیج‌های تصفیه فاضلاب مشکل تمام نقاطی از منطقه ۲۲ که فاضلاب سطحی دارند در کوتاه مدت حل خواهد شد.

رییس کنونی محیط زیست شهر تهران گفت: در فاز اول هفت پکیج نصب خواهد شد و در صورت لزوم تعداد این پکیج‌ها افزایش می‌یابد.

روشنی در پایان تاکید کرد: نصب پکیج‌های تصفیه فاضلاب اقدامی کوتاه مدت است و در  بلندمدت سیستم تصفیه فاضلاب منطقه ۲۲ باید به شبکه اصلی متصل شود.

به گفته رییس سابق اداره محیط زیست شهر تهران مشکل سیستم تصفیه فاضلاب در منطقه ۲۲ موجب ورود فاضلاب‌ به مجتمع‌های مجاور می‌شود و همین موضوع  افزایش احتمال انتقال ویروس کرونا را در پی دارد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید