تعاونی مسکن کارکنان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

تجزیه و تحلیل؛

پروژه مروارید بهارستان از جمله اولین پروژه های به بهره برداری رسیده شهرک مروارید شهر محسوب می گردد. این پروژه که تحویل آن نیز به پایان رسیده است، متعلق به کارکنان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی می باشد.

در این پروژه تسهیلات مناسبی برای اعضا در نظر گرفته شده بود و به لحاظ کیفیت و طراحی می توان واحدهای این پروژه را در زمره بهترین پروژه های منطقه 22 دانست، مضاف بر اینکه برج مروارید بهارستان از نظر قیمت نیز یکی از مناسب ترین گزینه های موجود در شهرک مرواریدشهر می باشد.

مشخصات عمومی و شناسنامه برج مروارید بهارستان؛

پروژه مسکونی مروارید بهارستان که در ضلع شمالی شهرک مروارید شهر، بلوک F5  واقع شده، در قالب یک برج 30 طبقه (5 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی و 24 طبقه مسکونی) تعریف شده است. برای این پروژه واحدهایی با متراژ 100 تا 150 مترمربع بنای مفید بعلاوه ی 65 تا 84 مترمربع مشاعات، پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

از جمله امکانات متعدد این پروژه می توان؛ لابی مجلل 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هر واحد، درب ضد سرقت و هلی پد را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه مروارید بهارستان دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند. خرید و فروش این واحدها با توجه به تکمیل واریزی اعضا به تعاونی و مشخص بودن طبقه و جهت واحدها، به صورت متری و تسویه درجا انجام می پذیرد. شایان ذکر است که در هنگام معامله مبلغی جهت وام تخصیصی هر واحد از مبلغ کل کسر خواهد شد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

با توجه به تکمیل واریزی اعضا به تعاونی، قیمت واحدهای پروژه مروارید بهارستان متغیر بوده و بسته به طبقه، جهت و مرغوبیت واحدها متفاوت می باشد. متقاضیان جهت استعلام بروز قیمت واحدهای برج مروارید بهارستان می توانند با مشاورین ما در مسکن آندلس تماس حاصل نمایند.

توصیه کارشناسی؛

  • در هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه از انطباق مشخصات فروشنده با مشخصات درج شده در مدارک اطمینان حاصل نمایید.
  • در هنگام معامله ارائه مدارک فروشنده شامل دفترچه عضویت یا فیش های واریزی و برگه استعلام واریزی الزامیست. چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله باشد پرداخت جریمه بر عهده فروشنده است.
  • نقل و انتقال می بایست در دفتر تعاونی انجام پذیرد و هرگونه وکالتنامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • جهت بازدید از پروژه حتما از تیپ و طبقه واحد انتخابی خود بازدید نموده و به بازدید از واحد نمونه یا مورد مشابه در طبقات دیگر بسنده نشود. به منظور داشتن معامله ای شفاف، پارکینگ و انباری واحد مورد معامله نیز بازدید گردد.