پروژه الوند ابنیه همت

تجزیه و تحلیل؛ پروژه مسکونی تجاری الوند توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در یکی از بهترین نقاط اطراف دریاچه چیتگر در حال ساخت می باشد. این پروژه که یکی از کم واحدترین پروژه های موجود در منطقه 22 تهران می باشد دارای فاصله ای منطقی نسبت به دریاچه چیتگر و مراکز تفریحی، تجاری و خدماتی می باشد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خریدارهایی باشد که به قصد سکونتی چندساله به منطقه 22 ورود می کنند. تعاونی ابنیه همت به صورت همزمان پروژه های زاگرس و البرز را نیز در دست ساخت دارد.

مشخصات عمومی؛ پروژه مسکونی،تجاری الوند در زمینی با موقعیت تجاری مسکونی واقع در شهرک گلستان، میدان موج، خیابان علامه قزوینی، خروجی اول، میلاد یکم و در مرحله سازه فلزی با موحد تحویل 1404در حال ساخت می باشد. پروژه الوند در قالب یک بلوک 7 طبقه (2 طبقه پارکینگ+ 1 طبقه تجاری+ 4 طبقه مسکونی) در مجموع 16 واحد مسکونی در هر طبقه 4 واحد (3 واحد 120 متری و 1 واحد 180 متری) تعریف شده است.

پروژه الوند در قالب سهام 3 دانگی عرضه شده است که هر سهام  شامل 60 متر مسکونی و 20 متر تجاری می باشد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛ تمام اعضای پروژه الوند دارای دفترچه مالکیت هستند که نقل و انتقال در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل انجام می باشد. هر سهام از پروژه الوند به صورت واریزی و امتیاز خرید و فروش می شود.

قیمت و شرایط پرداخت؛ مبلغ زمین و تراکم و جواز پروژه البرز برای هر سهم سه دانگی  متری 15 میلیون تومان می باشد که از اعضا دریافت شده است.

اقساط 4 ماهه ابتدایی سال 1402 پروژه الوند به صورت زیر توسط تعاونی اعلام شده است.

مبلغ 66 میلیون تومان در تاریخ 10 اردیبهشت 1402

مبلغ 66 میلیون تومان در تاریخ 10 خرداد 1402

مبلغ 66 میلیون تومان در تاریخ 10 تیر 1402

واریزی بروز اعضای پروژه الوند برای سهام 3 دانگی تا انتهای سال 1401 مبلغ 1.454.000.000 تومان می باشد.

پروژه الوند ابنیه همت

توصیه کارشناسی؛

  • هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه مطمئن شوید که مدارک فروشنده شامل فیش های واریزی و برگه استعلام واریزی و دفترچه مالکیت ارائه شود و مشخصات فروشنده را با مشخصات درج شده در مدارک چک کنید، باید یکی باشد.
  • استعلام بروز واریزی های قبلی فروشنده را از تعاونی بگیرید، چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله شده باشد پرداخت جریمه به عهده فروشنده می باشد.
  • نقل و انتقال حتما می بایست در دفتر تعاونی انجام شود و هرگونه وکالت نامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی معتبر نخواهد بود.
  • نسبت به جایگزینی نام خود در سیستم تعاونی اطمینان حاصل کنید و سعی کنید در پرداخت اقساط حتی الامکان خوش حساب باشید.