گروه خانه سازی خیام با مشارکت بیمه مرکزی

تجزیه و تحلیل؛

پروژه گلستان خیام یکی از بزرگترین مراکز تجاری – اداری در حال ساخت منطقه 22 شهرداری تهران می باشد که در ضلع جنوب شرقی میدان موج و در نزدیکی مرکز تجاری – تفریحی بام لند واقع شده است.

این پروژه که دربرگیرنده حجم گسترده ای از مراکز تجاری – تفریحی همچون هایپر و سینما است، قابلیت تبدیل شدن به یکی از پر رفت و آمدترین مراکز تجاری – اداری سطح منطقه 22 را دارا می باشد.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه گلستان خیام؛

پروژه تجاری – اداری گلستان خیام توسط گروه خانه سازی خیام با مشارکت بیمه مرکزی و موعد تحویل سال 1400 در حال ساخت می باشد. این پروژه در قالب ذیل تعریف شده است:

  • 5 طبقه تجاری (طبقات 1- تا 3) با مساحت تقریبی 30 هزار متر مربع و تعداد 350 باب مغازه

در این طبقات جهت امکان تردد مناسب مراجعین، جانمایی پله های برقی در ترکیب با void ها و آسانسورهای اطراف صورت پذیرفته است.

  • 10 طبقه اداری (طبقات چهارم تا سیزدهم در دو بخش برج های شمالی و جنوبی) شامل حدودا 200 واحد اداری

برای هریک از این طبقات 4 واحد با متراژهای 70 تا 85 مترمربع و با امکان نورگیری مستقیم کلیه فضاها در نظر گرفته شده است.

  • 5 طبقه پارکینگ، مجهز به دو مجموعه رمپ ورودی و خروجی با مساحتی در حدود 40 هزار متر مربع و تعداد 1200 واحد پارکینگ

نمای پروژه گلستان خیام متشکل از سنگ، پانل های فایبر سمنت و شیشه با سازه spider و یا curtain wall و اندود سیمان و پروفیل های آلمینیومی بوده و در ساخت این پروژه بازرسی و آزمایش کلیه مصالح مصرفی و رعایت مقررات ملی در صرفه جویی در مصرف انرژی در نظر گرفته شده است.

از ویژگی های خاص این پروژه به لحاظ سازه و معماری می توان به؛ استفاده از تکنولوژی روز سازه و معماری در ساخت، نورگیری ایده آل در تمامی طبقات، معماری داخلی جذاب و چشم نواز و وجود چشم اندازی زیبا از دریاچه در تمامی طبقات اشاره کرد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

طبقه و جهت واحدهای پروژه گلستان خیام مشخص بوده و خرید و فروش این واحدها در دفتر سازنده به صورت قطعی و متری قابل انجام می باشد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قیمت واحدهای تجاری – اداری پروژه گلستان خیام بسته به طبقه، جهت و مرغوبیت واحد مورد نظر متفاوت بوده و شرایط پرداخت نیز به صورت تسویه درجا و نقدی می باشد.

علاقمندان می توانند جهت استعلام بروز قیمت واحدهای این پروژه با مشاورین ما در تیم پیش فروش مسکن آندلس تماس حاصل نمایند.

توصیه کارشناسی؛

  • هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه ارائه مدارک فروشنده (شامل قرارداد یا فیش های واریزی) الزامی بوده و می بایست مشخصات فروشنده با مشخصات درج شده در مدارک منطبق باشد.
  • اخذ استعلام بروز واریزی های قبلی فروشنده از تعاونی ضروری بوده و چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله باشد پرداخت جریمه بر عهده فروشنده است.
  • نقل و انتقال می بایست در دفتر سازنده انجام پذیرد و هرگونه وکالت نامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • قبل از انجام معامله حتما از واحد مورد نظرتان در طبقه و جهت خود بازدید نموده و به بازدید از واحد نمونه اکتفا ننمایید.