تعاونی مسکن ستاد مشترک ارتش

تجزیه و تحلیل؛

پروژه امام حسن مجتبی (دریاچه) که متعلق به تعاونی مسکن ستاد مشترک ارتش می باشد، در انتهای بلوار امیرکبیر و ضلع شرقی دریاچه چیتگر در حال ساخت است. مزایای ویژه این پروژه چون موقعیت مکانی مناسب، کیفیت ساخت و درصد پیشرفت فیزیکی مطلوب سبب شده است تا این پروژه تبدیل به پروژه ای مطلوب جهت خریدارانی گردد که قصد سکونت دارند. گرچه خرید از این پروژه سرمایه گذاری نیز محسوب می گردد.

در پروژه امام حسن بدلیل هوشمندی تعاونی سازنده، خرید و فروش های کوتاه مدت و دلال بازی و سودجویی وجود نداشته و این برج ها را می توان یکی از اصیل ترین، معتبرترین و بی حاشیه ترین پروژه های منطقه 22 دانست.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه امام حسن؛

پروژه مسکونی امام حسن مجتبی در قالب 4 برج 21 طبقه تعریف شده است. برای این پروژه واحدهایی با متراژ های 85، 100، 120 و 170 مترمربع و بصورت دو و سه خوابه در نظر گرفته شده است. پروژه امام حسن که به دلیل موقعیت مکانی مطلوبش چشم انداز دریاچه و پارک جنگلی چیتگر را داراست، با موعد تحویل 1400 در حال ساخت می باشد.

از جمله امکانات متعدد در نظر گرفته شده برای این پروژه می توان؛  لابی مجلل، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اختصاص پارکینگ و انباری جهت هر واحد، درب ضد سرقت و هلی پد را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی اعضای پروژه امام حسن دارای دفترچه مالکیت بوده و نقل و انتقال این واحدها بصورت قطعی در دفتر تعاونی مسکن ستاد مشترک قابل انجام است. خرید و فروش واحدهای این پروژه نیز به صورت متری و تسویه درجا می باشد.

قیمت و شرایط پرداخت؛

با توجه به تکمیل شدن واریزی اعضا به تعاونی، قیمت واحدهای پروژه امام حسن متغیر بوده و بسته به طبقه، جهت و مرغوبیت واحد متفاوت می باشند.

علاقمندان می توانند جهت استعلام بروز قیمت واحدهای این پروژه با مشاورین ما در تیم پیش فروش مسکن آندلس تماس حاصل نمایند.

توصیه کارشناسی؛

  • هنگام خرید و نوشتن مبایعه نامه ارائه مدارک فروشنده (دفترچه عضویت یا فیش های واریزی و برگه استعلام واریزی) ضروریست و می بایست مشخصات فروشنده با مشخصات درج شده در مدارک منطبق باشد.
  • اخذ استعلام بروز واریزی های قبلی فروشنده از تعاونی الزامی بوده و چنانچه جریمه شامل امتیاز مورد معامله باشد پرداخت جریمه بر عهده فروشنده است.
  • نقل و انتقال می بایست در دفتر تعاونی انجام پذیرد و هرگونه وکالت نامه یا سند دیگری در دفترخانه به تنهایی فاقد اعتبار است.
  • جهت بازدید از پروژه حتما از تیپ و طبقه واحد انتخابی بازدید نموده و به بازدید از واحد نمونه یا مشابه در طبقات دیگر اکتفا ننمایید. به منظور انجام معامله ای شفاف پارکینگ و انباری واحد مورد نظر نیز بازدید گردد.