شرکت انبوه سازی مهرآفرین

تجزیه و تحلیل؛

پروژه مسکونی برلیان متعلق به شرکت انبوه سازی مهرآفرین بوده و در شهرک مرواریدشهر در حال ساخت می باشد. تیم سازنده این پروژه با نام و برندی دیگر یک تجربه موفق – برج الماس بهداری که ساخت آن به اتمام رسیده است و یکی از برج های موفق و لوکس شهرک مروارید شهر می باشد – را در کارنامه خود دارند. در  نتیجه کارنامه درخشان شرکت مهرآفرین می توان انتظار داشت که برج برلیان نیز موفقیتی دیگر برای این شرکت باشد.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه برلیان؛

پروژه برلیان در قالب یک برج مسکونی 22 طبقه (3طبقه منفی پارکینگ، 1 طبقه لابی و 18 طبقه مسکونی) در منطقه 22 ، امتداد همت غرب، شهرک مرواریدشهر  تعریف شده است. برای هریک از طبقات این برج 7 واحد با متراژهای 95، 127 و 131 متر مربع در نظر گرفته شده است. شرکت سازنده سال 1401 را موعد تحویل برج اعلام نموده است.

از جمله امکانات پروژه برلیان می توان؛ لابی مجلل 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، پارکینگ و انباری جهت هر واحد، درب ضد سرقت و هلی پد را نام برد.

 روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

تمامی واحدهای پروژه برلیان دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند. خرید و فروش واحدهای این پروژه به صورت واریزی و امتیازی است.

قیمت و شرایط پرداخت؛

قرارداد ساخت پروژه برلیان برای اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 4.5 میلیون تومان اعلام شده بود که در انتهای کار و با احتساب قیمت تمام شده، مابه تفاوت به علاوه هزینه انشعابات و ضریب طبقات از اعضا دریافت خواهد شد.

توصیه کارشناسی؛

  • تمامی واحدهای پروژه برلیان دارای دفترچه مالکیت می باشند. این دفترچه در هنگام معامله، جهت رویت و بررسی می بایست از سوی فروشنده به خریدار ارائه گردد.
  • جهت ارزیابی روند انجام کار و سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه، انجام بازدیدهای مداوم بصورت دو ماهه و یا فصلی از پروژه ضروریست.
  • در هر بخش از ساخت پروژه که تعاونی تصمیم به همکاری با یک پیمانکار معتبر داشته باشد، اطلاع اعضا و بررسی ایشان نسبت به جدول مصالح و لیست نصبیات توافقی ضروریست.
  • خوش حسابی در پرداخت اقساط تاثیر بسزایی در اولویت رتبه بندی جهت انتخاب واحد در انتهای پروژه خواهد داشت.
  • به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و درصورت نیاز رفع این مشکلات، دوبار در سال نسبت به اخذ استعلام واریزی خود از تعاونی اقدام نمایید.