شخصی ساز

تجزیه و تحلیل؛

سازنده برج خیام – آقای لالوی – یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برج سازها در منطقه 22 می باشد که ساخت پروژه ها و برج های زیادی در این منطقه را در کارنامه خود دارد، و دقیقا به همین علت که نام سازنده پیش از خود پروژه بر سرزبان ها افتاد. سازنده که خود بعنوان یک برند در منطقه شناخته می شود پروژه های مطرحی چون؛ برج های مسکونی و پاساژ تجاری خیام، برج مسکونی طلوع، مجتمع مسکونی هانا (مربوط به کارکنان بانک توسعه صادرات) و مجتمع تجاری – اداری گلستان خیام (به صورت مشارکتی با بیمه مرکزی) را در رزومه کاری خود دارد. با در نظر گرفتن چنین رزومه پربار و موفقی از سازنده پروژه انتظار می رود که مروارید خیام دارای ارزش افزوده ای چشمگیر و آینده ای درخشان باشد. و قطعا به همین دلیل این پروژه در مرحله ثبت نام و عضوگیری با استقبالی بی نظیر مواجه و در عرض مدت زمانی کوتاه تمامی 154 واحد این پروژه پیش فروش شد.

متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در منطقه 22 را دارند می توانند پروژه مروارید خیام را بعنوان گزینه ای مناسب جهت سرمایه گذاری و یا سکونت طی دو تا سال آینده مد نظر قرار دهند، چرا که این پروژه علاوه بر دارا بودن تمامی استانداردهای یک برج لوکس و مدرن و قیمت تمام شده ای مناسب، پیشرفت فیزیکی منطقی و مطابق با برنامه تعیین شده نیز دارد.

مشخصات عمومی و شناسنامه برج مروارید خیام؛

پروژه مسکونی مروارید خیام یا بلوک F9 واقع در شهرک مروارید شهر، توسط گروه انبوه سازی خیام جناب آقای امان اله لالوی با موعد تحویل 36 ماهه از نیمه دوم سال 1398 آغاز بکار نمود.

این پروژه در قالب یک برج مسکونی 26 طبقه (3 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی و22 طبقه مسکونی) و در مجموع 154 واحد تعریف شده است. برای هر یک از طبقات این برج  7 واحد دو خوابه با متراژهای 93، 97، 100/5، 103 و 108 مترمربع با طبقه و جهت مشخص در نظر گرفته شده است.

سازنده متعهد به تحویل پروژه در سال 1401 بوده و در صورت دیرکرد ملزم به پرداخت ضرر و زیان می باشد.

از امکانات برج مروارید خیام می توان مواردی نظیر لابی مجلل، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، هلی پد، سیستم اعلام و اطفاء حریق، درب ضد سرقت و پارکینگ و انباری جهت هر واحد را نام برد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

واحدهای پروژه مروارید خیام به صورت قرارداد رسمی توسط سازنده به اعضا وگذار شده است. نقل و انتقال واحدها نیز به صورت صدور الحاقیه روی همان قرارداد و تنها از طریق دفتر سازنده به صورت قطعی قابل انجام می باشد. این واحدها به صورت واریزی و امتیازی خرید و فروش می شوند و قیمت امتیاز هر واحد بسته به طبقه و جهت آن متفاوت می باشد.

 

قیمت و شرایط پرداخت؛

 قرارداد ساخت پروژه مروارید خیام به صورت قیمت قطعی بوده و با دو نرخ پایه 5 تا 6 میلیون تومان برای هر مترمربع و به ازای هر طبقه متری 150 هزار تومان ضریب طبقات می باشد. البته جهت و مرغوبیت واحد نیز روی قیمت تاثیر گذار می باشد.

شرایط پرداخت نیز به صورت مرحله ای و همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه می باشد که در این مرحله 35 درصد به اضافه حق امتیاز در ابتدای امر و پس از آن با هر مرحله پیشرفت کار درصد و قیمت قسط بعدی توسط سازنده اعلام می گردد. درصد اقساط هر واحد در قرارداد آن مشخص شده است.

توصیه های کارشناسی؛

پروژه مروارید خیام یکی از معدود برج های شخصی ساز و معتبر در منطقه 22 می باشد که در ساخت آن تمامی استانداردهای بکار رفته در برج های منطقه یک اجرا شده و در تمامی مراحل ساخت آن آسایش، امنیت و سلیقه ی خریداران سخت پسند مورد توجه قرار گرفته است. سرمایه گذاری در پروژه مروارید خیام متضمن ارزش افزوده ای قابل ملاحظه برای خریداران خواهد بود.

نقشه واحدها در این برج بگونه ای طراحی شده است که با دارا بودن حداکثر نورگیری، محیطی آرام و دنج برای ساکنین فراهم آید.

شرایط پرداخت در این پروژه بگونه ایست که خریداران براحتی توانایی پرداخت اقساط را خواهند داشت.

از دیگرنکات مثبت این برج دسترسی مطلوبی است که به اتوبان های همت، حکیم، آزادگان و تهران -شمال دارد.

هر آنچه از یک سازنده انتظار می رود در پروژه مروارید خیام قابل مشاهده می باشد. در این پروژه قرارداد متعادلی میان سازنده و اعضا منعقد شده که انجام تعهدات را برای هر دو طرف ضمانت نموده است.

اعضا هر زمان و به هر دلیل قصد خروج از پروژه را داشته باشند، اصل سرمایه و همینطور ارزش افزوده آن را دریافت خواهند کرد. گرچه قیمت امتیاز واحدهای مروارید خیام به قدری رشد داشته است که به راحتی می توان این واحدها را به صورت امتیازی واگذار نمود.

علاوه بر 3 مزیت اصلی برج مرواریدخیام نسبت به سایر پروژه های منطقه یعنی قیمت قطعی ساخت، مشخص بودن طبقه و جهت واحد از ابتدا و تعهد ضرر و زیان در صورت دیرکرد از سوی سازنده، می توان به موقعیت مکانی ویژه این برج، هم به لحاظ دسترسی های مناسب و هم از نظر قرارگیری در شهرکی که به طور قطع یکی از مدرن ترین و رو به رشدترین شهرک های در حال ساخت در منطقه 22 تهران می باشد، نیز اشاره کرد.

  • هنگام پیش خرید از پروژه های شخصی ساز حتما رزومه و کارنامه ی سازنده را بررسی کرده و از خوش نامی سازنده اطمینان حاصل نمایید.
  • در قرارداد بین سازنده و خریدار می بایست قیمت قطعی ساخت و همچنین طبقه و جهت واحد مورد معامله قید گردد. بعلاوه موعد تحویل، مشخص شده و جهت تاخیر احتمالی میزان پرداخت جریمه دیرکرد از سوی سازنده تعیین گردد.
  • نقل و انتقال حتما می بایست به صورت صدور الحاقیه روی قرارداد واحد و توسط دفتر سازنده انجام پذیرد. وکالتنامه یا هر نوع سند دیگری فاقد اعتبار می باشد.
  • در هر یک از مراحل پرداخت اقساط، از پیشرفت فیزیکی پروژه اطمینان حاصل فرمایید.