شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 781 |
274 بازدید
0
16
ارسال به دوستان
پ

براساس مصوبه جلسه برگزار شده در آبان ماه سال جاری، تعاونی مسکن هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، تاریخ بازگشایی سامانه نقل و انتقالات پروژه مسکونی هما پارسه را اعلام نمود. به گزارش پایگاه خبری آندلس، تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، از دهم آذرماه لغایت سی ام دیماه اقدام به بازگشایی سامانه […]

براساس مصوبه جلسه برگزار شده در آبان ماه سال جاری، تعاونی مسکن هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، تاریخ بازگشایی سامانه نقل و انتقالات پروژه مسکونی هما پارسه را اعلام نمود.

به گزارش پایگاه خبری آندلس، تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، از دهم آذرماه لغایت سی ام دیماه اقدام به بازگشایی سامانه نقل و انتقال امتیازات پروژه هما پارسه کرده است و اعضایی که مبادرت به نقل و انتقال امتیاز خود نموده اند، بشرط تسویه حساب کامل با تعاونی می توانند در این مدت، پس از طی مراحل قانونی نسبت به ثبت نقل و انتقال امتیاز در دفتر تعاونی اقدام نمایند.

شایان ذکر است پروژه مسکونی هما پارسه، پروژه ای 500 واحدی است که در شمال بزرگراه خرازی واقع شده و از همان بدو امر با استقبال گسترده سرمایه گذاران روبرو گردید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید